d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1226322642265226622675001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Jul 27 2012 03:39pm
Quote (Fil @ 27 Jul 2012 23:35)
Jag gjorde så att jag avstod, väntar fan på något annat! :P

har nyss varit och sett björn rosenström! var inte på något partyhumör så blev raka vägen hem efter.. nu börjar folk höra av sig och fråga om jag ska med ut >_<

pallar icke


Hur mkt ville han ha för datorn?
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jul 27 2012 03:39pm
Quote (dej @ Jul 27 2012 10:37pm)
hur dum i huvudet är du för att inte ta chansen till bli chefens favorit?!


Jag är 50 % av företagets anställda så jag ligger redan bra till

I november är jag 100 % av företagets anställda :D

Förutom chefen obv
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Jul 27 2012 03:46pm
Quote (snoramej @ 27 Jul 2012 23:39)
Hur mkt ville han ha för datorn?


3000 :r

rätt prisklass, men sen ser man att folk säljer bättre prylar för mindre pengar för avhämtning!
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Jul 27 2012 03:50pm
Quote (Fil @ 27 Jul 2012 23:46)
3000 :r

rätt prisklass, men sen ser man att folk säljer bättre prylar för mindre pengar för avhämtning!


vad äre för spel du ska spela ? och vilken prisklass på dator :) ?
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Jul 27 2012 03:57pm
Quote (Intenso8 @ 27 Jul 2012 23:50)
vad äre för spel du ska spela ? och vilken prisklass på dator :) ?


Bara world of tanks

Jadu.. Vill inte lägga mer än 4000.
Men behöver bara en burk, har allt annat redan!
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jul 27 2012 04:03pm
Quote (Fil @ Jul 27 2012 10:57pm)
Bara world of tanks

Jadu.. Vill inte lägga mer än 4000.
Men behöver bara en burk, har allt annat redan!


Lol jag tankade det där spelet för någon dag sen, antar att jag måste testa.
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Jul 27 2012 04:07pm
Quote (Fil @ 27 Jul 2012 23:46)
3000 :r

rätt prisklass, men sen ser man att folk säljer bättre prylar för mindre pengar för avhämtning!


Du kan köpa en ny med bättre prestanda för det priset. Fyfan vilket överpris.
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Jul 27 2012 04:21pm
Quote (Fil @ 27 Jul 2012 23:57)
Bara world of tanks

Jadu.. Vill inte lägga mer än 4000.
Men behöver bara en burk, har allt annat redan!


http://www.blocket.se/varmland/Dator_Acer___HP_skarm_19__41716024.htm?ca=9&w=3

du kan ju kolla med denna filur ^_^

typ vilken processor,grafikkort,moderkort den har :)
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jul 27 2012 04:36pm
Ganska rolig grej idag, folk jag jobbar med har som vanligt varit alldeles för snabba med att köra ner skivor i våra femkronorsbackar och en kille lyckades gräva fram ett topp-ex av Cruves andra.

jag erbjöd han 50 spänn för att INTE köpa den men han vägrade xD

Rätt standard att ha bättre skivor i reabackarna än i själva butiken

derp-herp

Member
Posts: 5,252
Joined: Aug 2 2008
Gold: 47.00
Jul 27 2012 04:38pm
Quote (Svartermetalisk @ Jul 28 2012 12:36am)
Ganska rolig grej idag, folk jag jobbar med har som vanligt varit alldeles för snabba med att köra ner skivor i våra femkronorsbackar och en kille lyckades gräva fram ett topp-ex av Cruves andra.

jag erbjöd han 50 spänn för att INTE köpa den men han vägrade xD

Rätt standard att ha bättre skivor i reabackarna än i själva butiken

derp-herp


va ere för jävla bytesbus? lägg av.

Go Back To Svenska Topic List
3 User(s) are reading this topic (0 Guests and 0 Anonymous): Jewhannes, Charlieone, Litttle_Brother

gäller dig med!

This post was edited by Charlieone on Jul 27 2012 04:39pm
Go Back To Svenska Topic List
Prev1226322642265226622675001Next
Closed New Topic New Poll