Quote (Intenso8 @ 27 Jul 2012 18:13)
detta :/
om det inte är något riktigt grymt moderkort i burken och chassit

Jag gjorde så att jag avstod, väntar fan på något annat!

har nyss varit och sett björn rosenström! var inte på något partyhumör så blev raka vägen hem efter.. nu börjar folk höra av sig och fråga om jag ska med ut >_<
pallar icke
This post was edited by Fil on Jul 27 2012 03:36pm