d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1226222632264226522665001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 29,504
Joined: Jul 6 2008
Gold: 3,007.00
Jul 27 2012 01:26pm
Quote (PlaaD @ 27 Jul 2012 20:16)


Så jävla mäktigt!
Member
Posts: 804
Joined: Nov 26 2011
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
Jul 27 2012 01:26pm
Quote (Ekaan @ Jul 27 2012 08:02pm)
pm mikob


Ska gora det, forsokte pma teposen men fick inget svar..
Member
Posts: 205,328
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Jul 27 2012 01:27pm
Quote (SyB_BaM @ 27 Jul 2012 20:48)
Alltså jag fattar ingenting, jag har ett diablo 2 på mitt battle.net acc, men det är helt fel...

Kan ej skriva i min cd-key, då jag redan har ett diablo 2 där.


Classic + LoD?
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Jul 27 2012 02:26pm
Quote (PlaaD @ 27 Jul 2012 21:16)


tack för påminnelsen hörde igår om streamen ;)

Member
Posts: 24,800
Joined: Dec 4 2007
Gold: 1,337.00
Jul 27 2012 02:46pm
tomorrowland e för bottenskrapsbrudar och douchebags
Member
Posts: 205,328
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Jul 27 2012 03:03pm
Quote (R4mses @ 27 Jul 2012 22:46)
tomorrowland e för bottenskrapsbrudar och douchebags


sletna artister
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Jul 27 2012 03:10pm
Quote (Marcusd0 @ 27 Jul 2012 23:03)
sletna artister


allt funkar förrutom tim berg :rofl: han är grymt överskattad
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Jul 27 2012 03:35pm
Quote (Intenso8 @ 27 Jul 2012 18:13)
detta :/

om det inte är något riktigt grymt moderkort i burken och chassit ^_^


Jag gjorde så att jag avstod, väntar fan på något annat! :P

har nyss varit och sett björn rosenström! var inte på något partyhumör så blev raka vägen hem efter.. nu börjar folk höra av sig och fråga om jag ska med ut >_<

pallar icke

This post was edited by Fil on Jul 27 2012 03:36pm
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jul 27 2012 03:35pm
Min hypotetiska chef har i denna hypotes en hypotetisk dotter som är i cirkus min ålder och som jag klickar sjukt bra med :o

Hur dum i huvudet är jag om jag riskerar mitt jobb genom att stöta på henne?

Member
Posts: 78,286
Joined: Jun 22 2005
Gold: 30.10
Jul 27 2012 03:37pm
Quote (Svartermetalisk @ Jul 27 2012 10:35pm)
Min hypotetiska chef har i denna hypotes en hypotetisk dotter som är i cirkus min ålder och som jag klickar sjukt bra med :o

Hur dum i huvudet är jag om jag riskerar mitt jobb genom att stöta på henne?


hur dum i huvudet är du för att inte ta chansen till bli chefens favorit?!
Go Back To Svenska Topic List
Prev1226222632264226522665001Next
Closed New Topic New Poll