d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1226122622263226422655001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 29,504
Joined: Jul 6 2008
Gold: 3,007.00
Jul 27 2012 12:47pm
Quote (SyB_BaM @ 27 Jul 2012 19:41)
Har ett där på mitt acc, men skiten fungerar ju inte, är ju helt andra cd-keys än vad jag har.

Var två stycken 26 digit cd-keys, men min classic och lod har ju bara 16 digit?


Dina 16 keys blir 26 när du lägger in dom på battle.net accet :)
Member
Posts: 33,170
Joined: Nov 8 2008
Gold: 13.90
Jul 27 2012 12:48pm
Quote (Marcusd0 @ Jul 27 2012 06:42pm)
Skriv in dina 16digit CD-keys.
Ladda ner Clienten.
Fyll den 26 digit CD-Key.
Spela d2


Alltså jag fattar ingenting, jag har ett diablo 2 på mitt battle.net acc, men det är helt fel...

Kan ej skriva i min cd-key, då jag redan har ett diablo 2 där.
Member
Posts: 16,327
Joined: Apr 18 2009
Gold: 259.62
Jul 27 2012 12:48pm
Quote (snoramej @ 27 Jul 2012 20:44)
omfg su es muy estupido


hej
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Jul 27 2012 12:50pm
Quote (SyB_BaM @ 27 Jul 2012 20:48)
Alltså jag fattar ingenting, jag har ett diablo 2 på mitt battle.net acc, men det är helt fel...

Kan ej skriva i min cd-key, då jag redan har ett diablo 2 där.


TANKA KLIENTEN ÄCKLIGA DUMMA JÄVLA IDIOTJÄVEL.

Inb4 suspension 24h

true story dock.

Quote (Jewhannes @ 27 Jul 2012 20:48)
hej


Tjenare Jojje.

This post was edited by snoramej on Jul 27 2012 12:50pm
Member
Posts: 33,170
Joined: Nov 8 2008
Gold: 13.90
Jul 27 2012 12:51pm
Quote (snoramej @ Jul 27 2012 06:50pm)
TANKA KLIENTEN ÄCKLIGA DUMMA JÄVLA IDIOTJÄVEL.

Inb4 suspension 24h

true story dock.



Tjenare Jojje.


Lingonvecka?
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Jul 27 2012 12:51pm
Quote (SyB_BaM @ 27 Jul 2012 20:51)
Lingonvecka?


Men en dummare människa får man ju fan leta länge efter. Helvete.
Member
Posts: 804
Joined: Nov 26 2011
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
Jul 27 2012 12:58pm
Hur andas man? Undrat hur man gor ett tag nu.. Tips?
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Jul 27 2012 12:59pm
Quote (snoramej @ 27 Jul 2012 20:51)
Men en dummare människa får man ju fan leta länge efter. Helvete.


eee
Quote (Orcgubbe @ 27 Jul 2012 20:58)
Hur andas man? Undrat hur man gor ett tag nu.. Tips?


done
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
Jul 27 2012 01:02pm
Quote (Orcgubbe @ 27 Jul 2012 19:58)
Hur andas man? Undrat hur man gor ett tag nu.. Tips?


pm mikob
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Go Back To Svenska Topic List
Prev1226122622263226422655001Next
Closed New Topic New Poll