d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1226022612262226322645001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 10,356
Joined: Jan 1 2009
Gold: 1.00
Jul 27 2012 12:06pm
Quote (ChingeR @ Jul 27 2012 08:04pm)
uppknäppt kavaj, skjorta och jeans.

Ska jag ha skjortan intuggad under jeansen eller inte?


ska på 18 års fest där hans family är med, kommer typ 150 pers :P
persiska traditions yo


Tucked or untucked?
Aaw, Ray what the fck,..
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Jul 27 2012 12:30pm
Quote (Yla123 @ 27 Jul 2012 20:06)
Tucked or untucked?
Aaw, Ray what the fck,..


that's the question

so answrr ittt aye
Member
Posts: 33,170
Joined: Nov 8 2008
Gold: 13.90
Jul 27 2012 12:38pm
Vart fan tankar jag D2 nånstans?

Har ingen dvd-läsare, men har mina cd-keys.
Member
Posts: 205,327
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Jul 27 2012 12:40pm
Quote (SyB_BaM @ 27 Jul 2012 20:38)
Vart fan tankar jag D2 nånstans?

Har ingen dvd-läsare, men har mina cd-keys.


battle.net
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Jul 27 2012 12:40pm
Quote (SyB_BaM @ 27 Jul 2012 20:38)
Vart fan tankar jag D2 nånstans?

Har ingen dvd-läsare, men har mina cd-keys.


Quote (Marcusd0 @ 27 Jul 2012 20:40)
battle.net


Quote (Hellgren @ 27 Jul 2012 20:40)
På ditt battle.net acc?



battle.net

This post was edited by snoramej on Jul 27 2012 12:40pm
Member
Posts: 29,504
Joined: Jul 6 2008
Gold: 3,007.00
Jul 27 2012 12:40pm
Quote (ChingeR @ 27 Jul 2012 19:30)
that's the question

so answrr ittt aye


Pls dont put inside!

Quote (SyB_BaM @ 27 Jul 2012 19:38)
Vart fan tankar jag D2 nånstans?

Har ingen dvd-läsare, men har mina cd-keys.


På ditt battle.net acc?
Member
Posts: 205,327
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Jul 27 2012 12:40pm
Quote (snoramej @ 27 Jul 2012 20:40)
battle.net


Jasså
Member
Posts: 33,170
Joined: Nov 8 2008
Gold: 13.90
Jul 27 2012 12:41pm
Quote (Hellgren @ Jul 27 2012 06:40pm)
Pls dont put inside!



På ditt battle.net acc?


Quote (Marcusd0 @ Jul 27 2012 06:40pm)
battle.net


Har ett där på mitt acc, men skiten fungerar ju inte, är ju helt andra cd-keys än vad jag har.

Var två stycken 26 digit cd-keys, men min classic och lod har ju bara 16 digit?
Member
Posts: 205,327
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Jul 27 2012 12:42pm
Quote (SyB_BaM @ 27 Jul 2012 20:41)
Har ett där på mitt acc, men skiten fungerar ju inte, är ju helt andra cd-keys än vad jag har.

Var två stycken 26 digit cd-keys, men min classic och lod har ju bara 16 digit?


Skriv in dina 16digit CD-keys.
Ladda ner Clienten.
Fyll den 26 digit CD-Key.
Spela d2
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Jul 27 2012 12:44pm
Quote (SyB_BaM @ 27 Jul 2012 20:41)
Har ett där på mitt acc, men skiten fungerar ju inte, är ju helt andra cd-keys än vad jag har.

Var två stycken 26 digit cd-keys, men min classic och lod har ju bara 16 digit?


omfg su es muy estupido
Go Back To Svenska Topic List
Prev1226022612262226322645001Next
Closed New Topic New Poll