d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1225922602261226222635001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Jul 27 2012 10:13am
Quote (snoramej @ 27 Jul 2012 18:00)
Hoppas du inte betalade mer än 1500


detta :/

om det inte är något riktigt grymt moderkort i burken och chassit ^_^

This post was edited by Intenso8 on Jul 27 2012 10:13am
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Jul 27 2012 10:14am
Quote (Svartermetalisk @ 27 Jul 2012 18:11)
Biljard ofc ! :D


Biljard är galet onajs
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jul 27 2012 10:14am
Quote (snigelfis @ Jul 27 2012 05:11pm)
Blir ofc den hallen nära Mariatorget! ( Kommer aldrig ihåg namnet )


okok

Jag brukar lira i skanstull :P
Member
Posts: 16,327
Joined: Apr 18 2009
Gold: 259.62
Jul 27 2012 10:20am
Mycket hattsmuggling som pågåt just nu.
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Jul 27 2012 10:26am
Quote (snoramej @ 27 Jul 2012 18:14)
Biljard är galet onajs


Quote (Svartermetalisk @ 27 Jul 2012 18:14)
okok

Jag brukar lira i skanstull :P


Quote (Jewhannes @ 27 Jul 2012 18:20)
Mycket hattsmuggling som pågåt just nu.


Mindfuck ^11 på er...
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Jul 27 2012 10:29am
Quote (PlaaD @ 27 Jul 2012 18:26)
Mindfuck ^11 på er...


Vad pratar du om?
Member
Posts: 16,327
Joined: Apr 18 2009
Gold: 259.62
Jul 27 2012 10:29am
Quote (PlaaD @ 27 Jul 2012 18:26)
Mindfuck ^11 på er...


Hej
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Jul 27 2012 10:30am
Ikväll jävlar äre all in som gäller!
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Jul 27 2012 12:04pm
uppknäppt kavaj, skjorta och jeans.

Ska jag ha skjortan intuggad under jeansen eller inte?


ska på 18 års fest där hans family är med, kommer typ 150 pers :P
persiska traditions yo


Quote (Fil @ 27 Jul 2012 18:08)
Kör för fan på nöjena!


Quote (snigelfis @ 27 Jul 2012 18:06)
Vänta på frugan tills hon slutar och gå miste om:
  • Innis & Gunn, Mariestads Old Ox, Arboga, Bishops Finger etc.
  • Biljard
  • Thai-Mat
  • Polare man aldrig ser
  • Skön sommarvärme
  • Slippa köra överallt cause of pilsner

Eller?


smakar bajs

This post was edited by ChingeR on Jul 27 2012 12:06pm
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Jul 27 2012 12:06pm
Quote (ChingeR @ 27 Jul 2012 20:04)
uppknäppt kavaj, skjorta och jeans.

Ska jag ha skjortan intuggad under jeansen eller inte?


ska på 18 års fest där hans family är med, kommer typ 150 pers :P
persiska traditions yo


Kirra en burka och kör på kvinnostilen istället, mkt enklare.
Go Back To Svenska Topic List
Prev1225922602261226222635001Next
Closed New Topic New Poll