☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Svenska
> Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev
1
2259
2260
2261
2262
2263
5001
Next
Closed
New Topic
New Poll
Views: 624384
Replies: 50000
Track Topic
Intenso8
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold
:
54.00
#22601
Jul 27 2012 10:13am
Quote (snoramej @ 27 Jul 2012 18:00)
Hoppas du inte betalade mer än 1500
detta :/
om det inte är något riktigt grymt moderkort i burken och chassit
This post was edited by Intenso8 on Jul 27 2012 10:13am
generalet
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold
:
7,531.00
#22602
Jul 27 2012 10:14am
Quote (Svartermetalisk @ 27 Jul 2012 18:11)
Biljard ofc !
Biljard är galet onajs
Svartermetalisk
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold
:
30.00
#22603
Jul 27 2012 10:14am
Quote (snigelfis @ Jul 27 2012 05:11pm)
Blir ofc den hallen nära Mariatorget! ( Kommer aldrig ihåg namnet )
okok
Jag brukar lira i skanstull
Jewhannes
Member
Posts: 16,327
Joined: Apr 18 2009
Gold
:
259.62
#22604
Jul 27 2012 10:20am
Mycket hattsmuggling som pågåt just nu.
PlaaD
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold
:
2,945.50
#22605
Jul 27 2012 10:26am
Quote (snoramej @ 27 Jul 2012 18:14)
Biljard är galet onajs
Quote (Svartermetalisk @ 27 Jul 2012 18:14)
okok
Jag brukar lira i skanstull
Quote (Jewhannes @ 27 Jul 2012 18:20)
Mycket hattsmuggling som pågåt just nu.
Mindfuck ^11 på er...
generalet
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold
:
7,531.00
#22606
Jul 27 2012 10:29am
Quote (PlaaD @ 27 Jul 2012 18:26)
Mindfuck ^11 på er...
Vad pratar du om?
Jewhannes
Member
Posts: 16,327
Joined: Apr 18 2009
Gold
:
259.62
#22607
Jul 27 2012 10:29am
Quote (PlaaD @ 27 Jul 2012 18:26)
Mindfuck ^11 på er...
Hej
Yllegarnet
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold
:
26,189.00
#22608
Jul 27 2012 10:30am
Ikväll jävlar äre all in som gäller!
ChingeR
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold
:
7,940.00
#22609
Jul 27 2012 12:04pm
uppknäppt kavaj, skjorta och jeans.
Ska jag ha skjortan intuggad under jeansen eller inte?
ska på 18 års fest där hans family är med, kommer typ 150 pers
persiska traditions yo
Quote (Fil @ 27 Jul 2012 18:08)
Kör för fan på nöjena!
Quote (snigelfis @ 27 Jul 2012 18:06)
Vänta på frugan tills hon slutar och gå miste om:
Innis & Gunn, Mariestads Old Ox, Arboga,
Bishops Finger
etc.
Biljard
Thai-Mat
Polare man aldrig ser
Skön sommarvärme
Slippa köra överallt cause of pilsner
Eller?
smakar bajs
This post was edited by ChingeR on Jul 27 2012 12:06pm
generalet
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold
:
7,531.00
#22610
Jul 27 2012 12:06pm
Quote (ChingeR @ 27 Jul 2012 20:04)
uppknäppt kavaj, skjorta och jeans.
Ska jag ha skjortan intuggad under jeansen eller inte?
ska på 18 års fest där hans family är med, kommer typ 150 pers
persiska traditions yo
Kirra en burka och kör på kvinnostilen istället, mkt enklare.
Go Back To
Svenska
Topic List
Prev
1
2259
2260
2261
2262
2263
5001
Next
Closed
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact