d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1225722582259226022615001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 73,188
Joined: Jun 12 2007
Gold: 710.63
Trader: Trusted
Jul 27 2012 08:28am
Quote (umade @ 27 Jul 2012 16:17)
Var det du som bjöd femton tusen på min Intel Pentium 4, 1.7 GHz Celeron processor, 1 GB RAM och en 120 GB hårddisk från 2005?

t4t


Haha, vad får man för en sådan burk?
~50-100kr?
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Jul 27 2012 08:33am
Fuuuuuuuuark
Singlets är svindyra :(((((((((((((((
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Jul 27 2012 08:33am
Quote (RistVaLL @ Jul 27 2012 04:28pm)
Haha, vad får man för en sådan burk?
~50-100kr?


Tveksamt om man ens får sådana sålda :D
Fast ja, någon lär väl lägga någon hundralapp, man kan ju ha den som server ^^
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Jul 27 2012 08:53am
Jaha, då har jag stationär dator från och med imorgon! :P

Lirar ett spel nu med mediokra prestandakrav av datorn.. Min laptop levererar 20-40 fps! ;P
Med lägsta grafikinställningar, dock hd-storlek
Det här kommer ju dessutom frigöra min laptop

glad pojk

This post was edited by Fil on Jul 27 2012 08:55am
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold: 1,119.20
Jul 27 2012 09:01am
Quote (Tolla @ 27 Jul 2012 16:13)
Sixten, ett fornsvenskt namn med betydelsen seger och sten.
Säger det mesta..


grymt namn :D
ovanliga > vanliga.
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Jul 27 2012 09:03am
Quote (Fil @ Jul 27 2012 04:53pm)
Jaha, då har jag stationär dator från och med imorgon! :P

Lirar ett spel nu med mediokra prestandakrav av datorn.. Min laptop levererar 20-40 fps! ;P
Med lägsta grafikinställningar, dock hd-storlek
Det här kommer ju dessutom frigöra min laptop

glad pojk


Du måste ju berätta vad för burk du införskaffat (eller införskaffar imorgon)! :D
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Jul 27 2012 09:06am
Quote (umade @ 27 Jul 2012 17:03)
Du måste ju berätta vad för burk du införskaffat (eller införskaffar imorgon)! :D


AMD Athlon II X2 250, 3000 MHz
4096 DDR3-minne @ 1066
Radeon HD 4670 (512 MB)


inget fancy schmanzy direkt


'3 User(s) are reading this topic (0 Guests and 0 Anonymous): Fil, Orcgubbe, Svartermetalisk


Blir alltid så sugen på att berätta vad jag lyssnar på för finmusik när du dyker upp!!!!

Nirvana, nyss you know you're right och nu come as you are!

This post was edited by Fil on Jul 27 2012 09:07am
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Jul 27 2012 09:19am
Lol...
Morsan sumpade eventuella 1.5 mille på travet i onsdags pga snålhet..........................................................................................................................................
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
Jul 27 2012 09:29am
Quote (PlaaD @ 27 Jul 2012 16:19)
Lol...
Morsan sumpade eventuella 1.5 mille på travet i onsdags pga snålhet..........................................................................................................................................


Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Jul 27 2012 09:35am
Vaknade precis.. Min dygnsrythm är förstörd och jag har ingen energi längre.. Och tappat all ork.



No life? :ph34r:
Go Back To Svenska Topic List
Prev1225722582259226022615001Next
Closed New Topic New Poll