Quote (umade @ 27 Jul 2012 17:03)
Du måste ju berätta vad för burk du införskaffat (eller införskaffar imorgon)!

AMD Athlon II X2 250, 3000 MHz
4096 DDR3-minne @ 1066
Radeon HD 4670 (512 MB)
inget fancy schmanzy direkt
'3 User(s) are reading this topic (0 Guests and 0 Anonymous): Fil, Orcgubbe,
SvartermetaliskBlir alltid så sugen på att berätta vad jag lyssnar på för finmusik när du dyker upp!!!!
Nirvana, nyss you know you're right och nu come as you are!
This post was edited by Fil on Jul 27 2012 09:07am