d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1225622572258225922605001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 16,327
Joined: Apr 18 2009
Gold: 259.62
Jul 27 2012 07:07am
Quote (snoramej @ 27 Jul 2012 14:55)
Nämen tjenare, är det bra med dig idag?

Länge sedan sist.


du står iaf på dig
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Jul 27 2012 07:29am
Quote (Jewhannes @ 27 Jul 2012 15:07)
du står iaf på dig


Tja mannen


Quote (Tolla @ 27 Jul 2012 15:31)
Sitter här med 17dagar gamla Sixten i famnen.
Han hälsar  :baby:


Sixten

This post was edited by snoramej on Jul 27 2012 07:33am
Member
Posts: 4,192
Joined: Feb 1 2010
Gold: 79.20
Jul 27 2012 07:31am
Sitter här med 17dagar gamla Sixten i famnen.
Han hälsar :baby:
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Jul 27 2012 07:48am
Quote (Tolla @ 27 Jul 2012 15:31)
Sitter här med 17dagar gamla Sixten i famnen.
Han hälsar  :baby:


ham kommer säkert bli mobbad i skolan :rofl:
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
Jul 27 2012 08:04am
dags för dag 2!

onsdag 6 öl, tordag 8 l, idag 10

E/ man måste värma upp några dagar innan :D

This post was edited by Chefen on Jul 27 2012 08:05am
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Jul 27 2012 08:09am
Hehe, budade nyss på en hyfsad stationär dator på blocket!
Blir att köpa till ssd, sen ska jag fläska på! :)
Member
Posts: 4,192
Joined: Feb 1 2010
Gold: 79.20
Jul 27 2012 08:13am
Quote (Intenso8 @ Jul 27 2012 02:48pm)
ham kommer säkert bli mobbad i skolan :rofl:


Sixten, ett fornsvenskt namn med betydelsen seger och sten.
Säger det mesta..
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Jul 27 2012 08:13am
Quote (Fil @ 27 Jul 2012 16:09)
Hehe, budade nyss på en hyfsad stationär dator på blocket!
Blir att köpa till ssd, sen ska jag fläska på! :)


vad äre i burken då? och vad bjöd du?
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Jul 27 2012 08:17am
Quote (Fil @ Jul 27 2012 04:09pm)
Hehe, budade nyss på en hyfsad stationär dator på blocket!
Blir att köpa till ssd, sen ska jag fläska på! :)


Var det du som bjöd femton tusen på min Intel Pentium 4, 1.7 GHz Celeron processor, 1 GB RAM och en 120 GB hårddisk från 2005?

t4t
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Jul 27 2012 08:23am
Quote (Intenso8 @ 27 Jul 2012 16:13)
vad äre i burken då? och vad bjöd du?


inge speciellt egentligen, sätter ribban vid något som är bättre att spela på än en laptop :P

budade 3500 :)

Quote (umade @ 27 Jul 2012 16:17)
Var det du som bjöd femton tusen på min Intel Pentium 4, 1.7 GHz Celeron processor, 1 GB RAM och en 120 GB hårddisk från 2005?

t4t


15000? Jag bjöd "OVER NINE THOUSANDS!!!!!!!!!!!", 15 000 är din tolkning!
Go Back To Svenska Topic List
Prev1225622572258225922605001Next
Closed New Topic New Poll