Quote (Svartermetalisk @ 27 Jul 2012 13:56)
Stark låt visst

Fixar fredagsstämningen med sin skönt nihilistiska vibb

Den är stark! Var bra att du hade den på din profil, fick mig att lyssna på Tool igen, va för länge sen jag gjorde det

Quote (SCXiao @ 27 Jul 2012 13:57)
You rang?

My rang=General
This post was edited by PlaaD on Jul 27 2012 06:17am