d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1225522562257225822595001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Jul 27 2012 04:40am
Quote (Svartermetalisk @ 27 Jul 2012 11:24)
:DDDDD

Sverige / 10


Sjukhus 10/10
Vårdcentraler 1/10 (oftast)

E: Y U CHANGE NAMECOLOR AGAIN?!?!?!?

This post was edited by PlaaD on Jul 27 2012 04:46am
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jul 27 2012 04:54am
Quote (PlaaD @ Jul 27 2012 11:40am)
Sjukhus 10/10
Vårdcentraler 1/10 (oftast)

E: Y U CHANGE NAMECOLOR AGAIN?!?!?!?


Kändes fail att ha slantat 2.5 för rainbow och sen köra med polackorb

rofl
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Jul 27 2012 04:56am
Quote (Svartermetalisk @ 27 Jul 2012 12:54)
Kändes fail att ha slantat 2.5 för rainbow och sen köra med polackorb

rofl


Fuck all you gun toting hip gangster-wannabes
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jul 27 2012 05:56am
Quote (PlaaD @ Jul 27 2012 11:56am)
Fuck all you gun toting hip gangster-wannabes


Stark låt visst :D

Fixar fredagsstämningen med sin skönt nihilistiska vibb B)
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Jul 27 2012 05:57am
Tjena bois
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,082.42
Jul 27 2012 05:57am
Quote (PlaaD @ 27 Jul 2012 12:56)
Fuck all you gun toting hip gangster-wannabes


You rang? B)
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Jul 27 2012 06:16am
Quote (Svartermetalisk @ 27 Jul 2012 13:56)
Stark låt visst :D

Fixar fredagsstämningen med sin skönt nihilistiska vibb B)


Den är stark! Var bra att du hade den på din profil, fick mig att lyssna på Tool igen, va för länge sen jag gjorde det :O

Quote (SCXiao @ 27 Jul 2012 13:57)
You rang? B)


My rang=General

This post was edited by PlaaD on Jul 27 2012 06:17am
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jul 27 2012 06:38am
Quote (PlaaD @ Jul 27 2012 01:16pm)
Den är stark! Var bra att du hade den på din profil, fick mig att lyssna på Tool igen, va för länge sen jag gjorde det :O



My rang=General


Aa det är riktigt kanonband, spec den där plattan är gal1 najs

kan aldrig lyssna för mkt på tool

This post was edited by Svartermetalisk on Jul 27 2012 06:38am
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Jul 27 2012 06:55am
Quote (snoramej @ 27 Jul 2012 13:57)
Tjena bois


Nämen tjenare, är det bra med dig idag?

Länge sedan sist.
Member
Posts: 16,327
Joined: Apr 18 2009
Gold: 259.62
Jul 27 2012 07:00am
Quote (Charlieone @ 27 Jul 2012 12:29)
vidgadevyerinsiktkulturelltberikadefterenmånadinepal/10

logga skype och skicka bilder btw


faktiskt mitt i prick analyserat
Mejbi lejter typ i aug/sep
Go Back To Svenska Topic List
Prev1225522562257225822595001Next
Closed New Topic New Poll