d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1225422552256225722585001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jul 27 2012 12:22am
Quote (snigelfis @ Jul 27 2012 06:45am)
Jobb Jobb!

Både kaffeautomaten och skrivaren strejkar:(


Abouw

inget kaffe = kaoselito

Member
Posts: 8,409
Joined: Aug 11 2009
Gold: 93.30
Jul 27 2012 12:25am
Quote (Svartermetalisk @ 27 Jul 2012 07:22)
Abouw

inget kaffe = kaoselito


Ja azzå funkar inte den kaffeautomaten snart ska jag göra Kaos med han
Member
Posts: 22,633
Joined: Sep 17 2005
Gold: 0.00
Jul 27 2012 01:57am
Quote (snigelfis @ Jul 27 2012 05:45am)
Jobb Jobb!

Både kaffeautomaten och skrivaren strejkar:(


Antar att du har att göra iallafall.
Förra fredan var jag på jobbet 07:00.
Första ordern kom 14:38, ~7 timmar spenderade på surf.
Denna fredan ser ut att bli likadan.

Jobbar på lager ok.
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Jul 27 2012 02:23am
Quote (vandalen @ 27 Jul 2012 09:57)
Antar att du har att göra iallafall.
Förra fredan var jag på jobbet 07:00.
Första ordern kom 14:38, ~7 timmar spenderade på surf.
Denna fredan ser ut att bli likadan.

Jobbar på lager ok.


fan va skön..T
Member
Posts: 14,513
Joined: Apr 3 2008
Gold: 15.00
Jul 27 2012 02:37am
Quote (Yllegarnet @ 27 Jul 2012 10:23)
fan va skön..T


Du hade en .. fan en fråga till mig?
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Jul 27 2012 03:11am
Quote (Jewhannes @ 26 Jul 2012 23:06)
Så det blev ingen 3kant för polaen?



Dom var två pojkar kvar med två flickor. Men jag hoppas inte det hände något för jag måste kolla upp ena bruden om hon är snygg och sådär för då ska jag panga henne först.
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Jul 27 2012 03:22am
Vårdcentralen är ju efterblivna...
Sjukvårdsupplysningen säger åt mig att ta kontakt med vårdcentralen igen och därefter eventuellt fixa sjukgymnast, ringer nu vårdcentralen och kärringen som svarar säger åt mig att gå in på hitta.se och leta efter en sjukgymnast som funkar genom försäkringskassan...
HÖRT ATT DET STÅR VILKA SOM GÖR DET OCKSÅ
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jul 27 2012 03:24am
Quote (PlaaD @ Jul 27 2012 10:22am)
Vårdcentralen är ju efterblivna...
Sjukvårdsupplysningen säger åt mig att ta kontakt med vårdcentralen igen och därefter eventuellt fixa sjukgymnast, ringer nu vårdcentralen och kärringen som svarar säger åt mig att gå in på hitta.se och leta efter en sjukgymnast som funkar genom försäkringskassan...
HÖRT ATT DET STÅR VILKA SOM GÖR DET OCKSÅ


:DDDDD

Sverige / 10

Member
Posts: 16,327
Joined: Apr 18 2009
Gold: 259.62
Jul 27 2012 04:17am
Quote (Svartermetalisk @ 27 Jul 2012 11:24)
:DDDDD

Sverige / 10


ilandsproblem/10
Member
Posts: 5,252
Joined: Aug 2 2008
Gold: 47.00
Jul 27 2012 04:29am
Quote (Jewhannes @ Jul 27 2012 12:17pm)
ilandsproblem/10


vidgadevyerinsiktkulturelltberikadefterenmånadinepal/10

logga skype och skicka bilder btw
Go Back To Svenska Topic List
Prev1225422552256225722585001Next
Closed New Topic New Poll