d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1225222532254225522565001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Jul 26 2012 03:17pm
Quote (vandalen @ 26 Jul 2012 23:12)
Namnge min katt, hane.
Funderade på Link, men det är bara 1 stavelse ://
Rambo kan funka också.
Han är tigerfärgad.

Vinnaren får 1fg.


Mr.buttfuck
---------------
Neger
--------------
Ragnar
Member
Posts: 14,513
Joined: Apr 3 2008
Gold: 15.00
Jul 26 2012 03:19pm
Quote (vandalen @ 26 Jul 2012 23:12)
Namnge min katt, hane.
Funderade på Link, men det är bara 1 stavelse ://
Rambo kan funka också.
Han är tigerfärgad.

Vinnaren får 1fg.


Tänker oavsett döpa mina djur till Bosse.
Bästa djurnamnet ever imo.
Djur #2 blir obv Bosse #2
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Jul 26 2012 03:42pm
Tjena bois läget
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Jul 26 2012 03:42pm
Quote (vandalen @ 26 Jul 2012 23:12)
Namnge min katt, hane.
Funderade på Link, men det är bara 1 stavelse ://
Rambo kan funka också.
Han är tigerfärgad.

Vinnaren får 1fg.


KATT
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Jul 26 2012 04:21pm
Några brudar som kom till en polare för ett tag sedan hade tagit en repa ned på åkern :D:D::D:D:D:D
Member
Posts: 16,327
Joined: Apr 18 2009
Gold: 259.62
Jul 26 2012 05:06pm
Quote (eviilution @ 27 Jul 2012 00:21)
Några brudar som kom till en polare för ett tag sedan hade tagit en repa ned på åkern :D:D::D:D:D:D


Så det blev ingen 3kant för polaen?
Member
Posts: 35,862
Joined: Feb 11 2007
Gold: 1,287.00
Jul 26 2012 05:06pm
Chilla lite!
Member
Posts: 16,327
Joined: Apr 18 2009
Gold: 259.62
Jul 26 2012 05:25pm
Quote (x17 @ 27 Jul 2012 01:06)
Chilla lite!


jag har slutat chilla!
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Jul 26 2012 05:28pm
Quote (snoramej @ 26 Jul 2012 23:42)
Tjena bois läget


Tjenare, bra tack. Hur är det själv?
Member
Posts: 16,327
Joined: Apr 18 2009
Gold: 259.62
Jul 26 2012 05:39pm
Quote (snoramej @ 27 Jul 2012 01:28)
Tjenare, bra tack. Hur är det själv?


johan indirekt aggresiv like a nug
Go Back To Svenska Topic List
Prev1225222532254225522565001Next
Closed New Topic New Poll