d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1225122522253225422555001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Jul 26 2012 01:17pm
Quote (Intenso8 @ 26 Jul 2012 21:16)


Tänker inte erövra kvinnan ifråga :r
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Jul 26 2012 01:18pm
Quote (Fil @ 26 Jul 2012 21:17)
Tänker inte erövra kvinnan ifråga :r


finns ju säkert andra som är villiga att betala för att göra det :blush:
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Jul 26 2012 01:19pm
Quote (Intenso8 @ 26 Jul 2012 21:18)
finns ju säkert andra som är villiga att betala för att göra det :blush:


Haha, men just denna kvinnan.. Hon är kompis med mitt ex och jag är kompis med hennes ex.. Har aldrig gjort några ansträngningar för att lägra henne och har inte tänkt börja nu :P
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Jul 26 2012 01:22pm
Quote (Fil @ 26 Jul 2012 21:19)
Haha, men just denna kvinnan.. Hon är kompis med mitt ex och jag är kompis med hennes ex.. Har aldrig gjort några ansträngningar för att lägra henne och har inte tänkt börja nu :P


:mellow: fuck it!
Member
Posts: 14,513
Joined: Apr 3 2008
Gold: 15.00
Jul 26 2012 02:38pm
Quote (Intenso8 @ 26 Jul 2012 21:22)
:mellow: fuck it!


Fuck her*?
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Jul 26 2012 02:53pm
Quote (Alphabetz @ 26 Jul 2012 22:38)
Fuck her*?




It!!!
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Jul 26 2012 02:53pm
Quote (Fil @ 26 Jul 2012 20:02)
Hahahahaha just fan!

En kollega, jääävligt tight kropp, schysta bröst! Hon jobbade idag i ett tight linne, satt och käkade frukost utomhus.. Jag hade mina mackor i aluminiumfolie som jag satt och packade till en riktigt hård boll hela rasten..
Precis innan jag ska gå in kastar jag.. OCH TRÄFFAR! TRE POÄNG! MIN BOLL LANDADE MITT I KLYFTAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

En kollega föreslog att vi skulle köra "21" imorgon :)


lol hahah

va fan ^^

vad sa hon då då`
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jul 26 2012 03:03pm
Tänker försöka lägga mig 23 istället för 1 och gå upp 7 istället för 8 sen ta o springa lite på morgonen

får se hur det går, gn!
Member
Posts: 22,633
Joined: Sep 17 2005
Gold: 0.00
Jul 26 2012 03:12pm
Namnge min katt, hane.
Funderade på Link, men det är bara 1 stavelse ://
Rambo kan funka också.
Han är tigerfärgad.

Vinnaren får 1fg.
Member
Posts: 29,504
Joined: Jul 6 2008
Gold: 3,007.00
Jul 26 2012 03:14pm
Quote (vandalen @ 26 Jul 2012 22:12)
Namnge min katt, hane.
Funderade på Link, men det är bara 1 stavelse ://
Rambo kan funka också.
Han är tigerfärgad.

Vinnaren får 1fg.


döp den till ÖH eller Kissen
Go Back To Svenska Topic List
Prev1225122522253225422555001Next
Closed New Topic New Poll