Quote (Alphabetz @ Jul 26 2012 06:19pm)
Men visst är det! Tillsammans med en sommardrink gjord på ananasjuice och Malibu och sen massa is

Jag brukar ha det som proteinkälla i en middag bestående av Pennepasta, grön pesto, mozarella och balsamvinäger.
Alternativt lindade runt sparris som förrätt
Det är fruktansvärt bra grejjer dock
