d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1225022512252225322545001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Jul 26 2012 10:38am
var och köpte lack till bilen och resultatet blev ju inte det bästa när det är två olika färger <_<

får åka tbx och beställa en ljusare nyans på vit (tydligen grå)

ganska trött när detta händer:

http://s7.directupload.net/images/120726/blcttb53.jpg

(den vänstra delen är mörk för otvättad :D )

This post was edited by Intenso8 on Jul 26 2012 10:39am
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Jul 26 2012 10:58am
Quote (SCXiao @ 26 Jul 2012 16:57)
Solbrännan är ju inte nådig nu, ajajaj


Basement life yo!
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jul 26 2012 11:06am
Quote (Alphabetz @ Jul 26 2012 05:28pm)
Flickan styrde precis lite prosciutto med ost och jag kirrade lite drinkar, sjukligt jävla najs. Nu saknar man bara en balkong eller altan att glassa på, och inte min jävla skolåda till studentlägenhet.
Najs var det iaf, lyxa till det måste man emellanåt!


Prosciutto är guds gåva till mänskligheten

Member
Posts: 14,513
Joined: Apr 3 2008
Gold: 15.00
Jul 26 2012 11:19am
Quote (Svartermetalisk @ 26 Jul 2012 19:06)
Prosciutto är guds gåva till mänskligheten


Men visst är det! Tillsammans med en sommardrink gjord på ananasjuice och Malibu och sen massa is :wub:
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jul 26 2012 11:25am
Quote (Alphabetz @ Jul 26 2012 06:19pm)
Men visst är det! Tillsammans med en sommardrink gjord på ananasjuice och Malibu och sen massa is :wub:


Jag brukar ha det som proteinkälla i en middag bestående av Pennepasta, grön pesto, mozarella och balsamvinäger.

Alternativt lindade runt sparris som förrätt

Det är fruktansvärt bra grejjer dock :P

Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,043.42
Jul 26 2012 11:41am
Quote (Svartermetalisk @ 26 Jul 2012 19:25)
Jag brukar ha det som proteinkälla i en middag bestående av Pennepasta, grön pesto, mozarella och balsamvinäger.

Alternativt lindade runt sparris som förrätt

Det är fruktansvärt bra grejjer dock :P


:drool: SCXiao approved!
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Jul 26 2012 11:45am
Best. Speech. Ever.
Denna scen(musiken särskilt) är den huvudsakliga anledningen till att jag gillar 2'an
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Jul 26 2012 12:02pm
Hahahahaha just fan!

En kollega, jääävligt tight kropp, schysta bröst! Hon jobbade idag i ett tight linne, satt och käkade frukost utomhus.. Jag hade mina mackor i aluminiumfolie som jag satt och packade till en riktigt hård boll hela rasten..
Precis innan jag ska gå in kastar jag.. OCH TRÄFFAR! TRE POÄNG! MIN BOLL LANDADE MITT I KLYFTAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

En kollega föreslog att vi skulle köra "21" imorgon :)
Member
Posts: 759
Joined: Jun 27 2011
Gold: 227.10
Jul 26 2012 12:20pm


GOD Y U DO THIS TO ME
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Jul 26 2012 01:16pm
Quote (Fil @ 26 Jul 2012 20:02)
Hahahahaha just fan!

En kollega, jääävligt tight kropp, schysta bröst! Hon jobbade idag i ett tight linne, satt och käkade frukost utomhus.. Jag hade mina mackor i aluminiumfolie som jag satt och packade till en riktigt hård boll hela rasten..
Precis innan jag ska gå in kastar jag.. OCH TRÄFFAR! TRE POÄNG! MIN BOLL LANDADE MITT I KLYFTAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

En kollega föreslog att vi skulle köra "21" imorgon :)


http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=40602114&f=87
Go Back To Svenska Topic List
Prev1225022512252225322545001Next
Closed New Topic New Poll