d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1224922502251225222535001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Jul 26 2012 09:00am
Quote (Chefen @ 26 Jul 2012 16:45)
miller kompis.. miller  B)


Ah

En iller

B)
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Jul 26 2012 09:07am
Quote (Chefen @ 26 Jul 2012 16:28)
http://i48.tinypic.com/jpvvbm.jpg

dusch sen ska jag provsmaka dessa!  :) se om alla smakar likadant liksom


resorb <3
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Jul 26 2012 09:08am
Quote (Chefen @ 26 Jul 2012 16:52)
varför tänkte jag också på bristning i skitan?  :lol:


mozkelbristningar
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Jul 26 2012 09:11am
Quote (Intenso8 @ 26 Jul 2012 16:49)
äre ringmuskeln som strejkar ?


Quote (Chefen @ 26 Jul 2012 16:52)
varför tänkte jag också på bristning i skitan?  :lol:


Japp, total rektal kollaps :(
Swify får va försiktigare hädanefter...





















Nae men i vaden faktiskt.
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Jul 26 2012 09:23am
Quote (PlaaD @ 26 Jul 2012 17:11)
Japp, total rektal kollaps :(
Swify får va försiktigare hädanefter...





















Nae men i vaden faktiskt.


kör lugnare ställningar nästa gång :)
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
Jul 26 2012 09:27am
Quote (PlaaD @ 26 Jul 2012 15:11)
Japp, total rektal kollaps :(
Swify får va försiktigare hädanefter...
Nae men i vaden faktiskt.


vet hur jävla ont de kan göra i vaderna, har ju själv problem med benhinnorna :angry:

men men nu äre kalas! HERRÅ!

Quote (berhemuli @ 26 Jul 2012 15:07)
resorb <3


har 2 st B)

This post was edited by Chefen on Jul 26 2012 09:27am
Member
Posts: 45,021
Joined: Jul 28 2005
Gold: 47.25
Jul 26 2012 09:53am
Det finns ingen gåta 2
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,043.42
Jul 26 2012 09:57am
Solbrännan är ju inte nådig nu, ajajaj
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Jul 26 2012 09:57am
Quote (Chefen @ 26 Jul 2012 17:27)
vet hur jävla ont de kan göra i vaderna, har ju själv problem med benhinnorna  :angry:

men men nu äre kalas! HERRÅ!



har 2 st  B)


Jag köper alltid sånna där, sen tappar jag bort dom i mitt rum (ja det är stökigt) så köper jag nytt alltid.. Sen när jag väl orkar städa hittar jag 5-6st halvfulla :D
Member
Posts: 14,513
Joined: Apr 3 2008
Gold: 15.00
Jul 26 2012 10:28am
Flickan styrde precis lite prosciutto med ost och jag kirrade lite drinkar, sjukligt jävla najs. Nu saknar man bara en balkong eller altan att glassa på, och inte min jävla skolåda till studentlägenhet.
Najs var det iaf, lyxa till det måste man emellanåt!
Go Back To Svenska Topic List
Prev1224922502251225222535001Next
Closed New Topic New Poll