d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella D2-tråden > Behövs Nu Till Nya Laddern!
Prev1224225226227228404Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Jun 14 2015 12:38pm
Quote (Simon @ 14 Jun 2015 20:28)
kul att ni också blir taggade :D
det är ju så jävla skönt att kunna köra helt och hållet i sin egen takt. man slipper tävla mot bottar eller känna att man "slösar" tid på att leta prylarna när det inte finns möjlighet till att tradea :)


Nästan så du borde streama, fast bara nästan.
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Jun 14 2015 01:00pm
Quote (berhemuli @ 14 Jun 2015 20:38)
Nästan så du borde streama, fast bara nästan.


om du visste hur mycket tid som låg bakom varje screenshot skulle du nog inte tycka detta :D
anyway precis avslutat ett 12h jobbpass så nu blir det lir

This post was edited by Simon on Jun 14 2015 01:01pm
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Jun 14 2015 02:18pm
ding lvl 93 :D
Member
Posts: 92,366
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,067.72
Jun 14 2015 03:42pm



Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Jun 14 2015 03:57pm
Quote (SCXiao @ 14 Jun 2015 23:42)


stronk!

fan vad segt det är att farma token of absolution :(
märkte att det var ganska stor skillnad på 16k och 18k light dmg. tänkte fimpa thunderstorm och chilling armor så kommer jag nog upp i 20k dmg istället. och så har jag 3 str för mkt.
men nu pallar jag inte mer, går och lägger mig hörs huj
Member
Posts: 92,366
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,067.72
Jun 14 2015 04:00pm
Quote (Simon @ 14 Jun 2015 23:57)
stronk!

fan vad segt det är att farma token of absolution :(
märkte att det var ganska stor skillnad på 16k och 18k light dmg. tänkte fimpa thunderstorm och chilling armor så kommer jag nog upp i 20k dmg istället. och så har jag 3 str för mkt.
men nu pallar jag inte mer, går och lägger mig hörs huj


Under tiden blir jag bara starkare och starkare!

Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Jun 14 2015 04:11pm
Quote (SCXiao @ 15 Jun 2015 00:00)
Under tiden blir jag bara starkare och starkare!

http://i.imgur.com/crhwola.jpg


keep on rockin
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Jun 14 2015 05:53pm
Quote (Simon @ 14 Jun 2015 23:57)
stronk!

fan vad segt det är att farma token of absolution :(
märkte att det var ganska stor skillnad på 16k och 18k light dmg. tänkte fimpa thunderstorm och chilling armor så kommer jag nog upp i 20k dmg istället. och så har jag 3 str för mkt.
men nu pallar jag inte mer, går och lägger mig hörs huj


thunderstorm är ju pretty shit förutom i pvp :P

frozen armor är tillräckligt!
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Jun 15 2015 06:04am
Quote (ChingeR @ 15 Jun 2015 01:53)
thunderstorm är ju pretty shit förutom i pvp :P

frozen armor är tillräckligt!


den är cool det var därför jag tog den! kommer inte använda frozen armor heller
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
Jun 15 2015 06:16am
Quote (ChingeR @ Jun 15 2015 12:53am)
thunderstorm är ju pretty shit förutom i pvp :P

frozen armor är tillräckligt!


den är ju sjukt fet, no hate på TS!
Go Back To Svenska Topic List
Prev1224225226227228404Next
Add Reply New Topic New Poll