Quote (Vigge @ 19 Aug 2011 01:15)
Har lirat hon igen ett bra tag nu och ser stora (Megajävlastora) fel i matchmaking... Men men, den har gett mig 2 immortals, så jag klagar inte om man ser det på det sättet. Men. Det är omöjligt att "climba" tillbaka till över 1500 när man kommer under en viss gräns.
Det är patetiskt och man skäms nästan på den "nivån" man är i nu. Det är alltid några pajaser varje game som är SVINdåliga - instaloss även med 22-2 silhouette. (1v5 lategame går bara inte)
för det första - Är man 1500, så ska man spela mot fem stycken 1500 lirare. (inte 1650, 1550, 1400, 1300 och 1200).
För det andra så krävs det i princip några teammates för att inte förlora varje game.
Men det finns ett fall som är värre än mitt... Har en kompis som lirar, och han är 1650-1700 lirare i skills. Han är just nu under 1400.
SÅ... Någonting har hänt med matchmaking (Free 2 play mest troligen som spökar) då den är fruktansvärt dålig, och när jag kolla igenom mina games så är de flesta av mina games bra - Jävligt bra.
Någon annan som råkat ut för detta?
Det är ju uppenbart att s2 har sina "komplexa algoritmer" för matchmaking som gör att man SKA droppa och sedan KÖPA stat reset, men det har ju blivit löjligt där det står just nu...
inb4: noob, du är helt enkelt så dålig, get good son.
mmm.... Dota 2 och d3 inc för min del!
Var ganska stabil kring 1550.
venne, men sist jag lirade (för kanske 1-2 veckor sen) klarade jag mig till 1600 med 100% win, 1700 med 88% win. Sen åkte jag hem igen och sluta lira. Men då lirade jag med en till. Kanske det du behöver, en till lirare? Tycker spelet suger apkuk om man inte spelar med någon kompis.