d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > ¤ Officiella Hon Topicen ¤ > Heroes Of Newerth
Prev1224225226227228329Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 4,878
Joined: Jul 13 2006
Gold: 105.00
Aug 18 2011 07:11am
Quote (tOFFELiKastrullen @ Aug 15 2011 09:17pm)
Han spelar på många acc

DSTRYRDSTRYR, han är bara inne här när han ska dra monitor game på freshpro typ.
Rolling
HOWSHE___nvm
chrisyo08
Nån mer

Sen är det möjligt att han finns i en av dessa
__``_
_``__
DJ`EMMaTENo

Good luck catching


dennis är alltid glad ingame :)
Member
Posts: 3,418
Joined: Jul 14 2008
Gold: 13.37
Aug 18 2011 10:46am
Quote (d0oh @ 18 Aug 2011 14:11)
dennis är alltid glad ingame :)


looooooooolllllllll


not
Member
Posts: 4,878
Joined: Jul 13 2006
Gold: 105.00
Aug 18 2011 03:58pm
Quote (tOFFELiKastrullen @ Aug 18 2011 05:46pm)
looooooooolllllllll


not


har du kirrat stabilt internet och börjat lira än eller? :O
Curious
Member
Posts: 3,418
Joined: Jul 14 2008
Gold: 13.37
Aug 18 2011 05:02pm
Quote (d0oh @ 18 Aug 2011 22:58)
har du kirrat stabilt internet och börjat lira än eller? :O
Curious


inget jävla lirande här inte
Member
Posts: 4,888
Joined: Apr 4 2007
Gold: 6,054.15
Aug 18 2011 06:15pm
Har lirat hon igen ett bra tag nu och ser stora (Megajävlastora) fel i matchmaking... Men men, den har gett mig 2 immortals, så jag klagar inte om man ser det på det sättet. Men. Det är omöjligt att "climba" tillbaka till över 1500 när man kommer under en viss gräns.

Det är patetiskt och man skäms nästan på den "nivån" man är i nu. Det är alltid några pajaser varje game som är SVINdåliga - instaloss även med 22-2 silhouette. (1v5 lategame går bara inte)

för det första - Är man 1500, så ska man spela mot fem stycken 1500 lirare. (inte 1650, 1550, 1400, 1300 och 1200).

För det andra så krävs det i princip några teammates för att inte förlora varje game.

Men det finns ett fall som är värre än mitt... Har en kompis som lirar, och han är 1650-1700 lirare i skills. Han är just nu under 1400.

SÅ... Någonting har hänt med matchmaking (Free 2 play mest troligen som spökar) då den är fruktansvärt dålig, och när jag kolla igenom mina games så är de flesta av mina games bra - Jävligt bra.

Någon annan som råkat ut för detta?

Det är ju uppenbart att s2 har sina "komplexa algoritmer" för matchmaking som gör att man SKA droppa och sedan KÖPA stat reset, men det har ju blivit löjligt där det står just nu...


inb4: noob, du är helt enkelt så dålig, get good son.


mmm.... Dota 2 och d3 inc för min del!

Var ganska stabil kring 1550.

This post was edited by Vigge on Aug 18 2011 06:17pm
Member
Posts: 22,633
Joined: Sep 17 2005
Gold: 0.00
Aug 18 2011 06:36pm
Quote (Vigge @ Aug 19 2011 12:15am)
Har lirat hon igen ett bra tag nu och ser stora (Megajävlastora) fel i matchmaking... Men men, den har gett mig 2 immortals, så jag klagar inte om man ser det på det sättet. Men. Det är omöjligt att "climba" tillbaka till över 1500 när man kommer under en viss gräns.

Det är patetiskt och man skäms nästan på den "nivån" man är i nu. Det är alltid några pajaser varje game som är SVINdåliga - instaloss även med 22-2 silhouette. (1v5 lategame går bara inte)

för det första - Är man 1500, så ska man spela mot fem stycken 1500 lirare. (inte 1650, 1550, 1400, 1300 och 1200).

För det andra så krävs det i princip några teammates för att inte förlora varje game.

Men det finns ett fall som är värre än mitt... Har en kompis som lirar, och han är 1650-1700 lirare i skills. Han är just nu under 1400.

SÅ... Någonting har hänt med matchmaking (Free 2 play mest troligen som spökar) då den är fruktansvärt dålig, och när jag kolla igenom mina games så är de flesta av mina games bra - Jävligt bra.

Någon annan som råkat ut för detta?

Det är ju uppenbart att s2 har sina "komplexa algoritmer" för matchmaking som gör att man SKA droppa och sedan KÖPA stat reset, men det har ju blivit löjligt där det står just nu...


inb4: noob, du är helt enkelt så dålig, get good son.


mmm.... Dota 2 och d3 inc för min del!

Var ganska stabil kring 1550.


kass
Member
Posts: 24,800
Joined: Dec 4 2007
Gold: 1,337.00
Aug 18 2011 07:43pm
Quote (Vigge @ Aug 19 2011 12:15am)
Har lirat hon igen ett bra tag nu och ser stora (Megajävlastora) fel i matchmaking... Men men, den har gett mig 2 immortals, så jag klagar inte om man ser det på det sättet. Men. Det är omöjligt att "climba" tillbaka till över 1500 när man kommer under en viss gräns.

Det är patetiskt och man skäms nästan på den "nivån" man är i nu. Det är alltid några pajaser varje game som är SVINdåliga - instaloss även med 22-2 silhouette. (1v5 lategame går bara inte)

för det första - Är man 1500, så ska man spela mot fem stycken 1500 lirare. (inte 1650, 1550, 1400, 1300 och 1200).

För det andra så krävs det i princip några teammates för att inte förlora varje game.

Men det finns ett fall som är värre än mitt... Har en kompis som lirar, och han är 1650-1700 lirare i skills. Han är just nu under 1400.

SÅ... Någonting har hänt med matchmaking (Free 2 play mest troligen som spökar) då den är fruktansvärt dålig, och när jag kolla igenom mina games så är de flesta av mina games bra - Jävligt bra.

Någon annan som råkat ut för detta?

Det är ju uppenbart att s2 har sina "komplexa algoritmer" för matchmaking som gör att man SKA droppa och sedan KÖPA stat reset, men det har ju blivit löjligt där det står just nu...


inb4: noob, du är helt enkelt så dålig, get good son.


mmm.... Dota 2 och d3 inc för min del!

Var ganska stabil kring 1550.



du är bara dålig
Member
Posts: 4,878
Joined: Jul 13 2006
Gold: 105.00
Aug 19 2011 03:21am
Quote (R4mses @ Aug 19 2011 02:43am)
du är bara dålig



this
l2carry
Member
Posts: 3,418
Joined: Jul 14 2008
Gold: 13.37
Aug 19 2011 04:48am
Quote (Vigge @ 19 Aug 2011 01:15)
Har lirat hon igen ett bra tag nu och ser stora (Megajävlastora) fel i matchmaking... Men men, den har gett mig 2 immortals, så jag klagar inte om man ser det på det sättet. Men. Det är omöjligt att "climba" tillbaka till över 1500 när man kommer under en viss gräns.

Det är patetiskt och man skäms nästan på den "nivån" man är i nu. Det är alltid några pajaser varje game som är SVINdåliga - instaloss även med 22-2 silhouette. (1v5 lategame går bara inte)

för det första - Är man 1500, så ska man spela mot fem stycken 1500 lirare. (inte 1650, 1550, 1400, 1300 och 1200).

För det andra så krävs det i princip några teammates för att inte förlora varje game.

Men det finns ett fall som är värre än mitt... Har en kompis som lirar, och han är 1650-1700 lirare i skills. Han är just nu under 1400.

SÅ... Någonting har hänt med matchmaking (Free 2 play mest troligen som spökar) då den är fruktansvärt dålig, och när jag kolla igenom mina games så är de flesta av mina games bra - Jävligt bra.

Någon annan som råkat ut för detta?

Det är ju uppenbart att s2 har sina "komplexa algoritmer" för matchmaking som gör att man SKA droppa och sedan KÖPA stat reset, men det har ju blivit löjligt där det står just nu...


inb4: noob, du är helt enkelt så dålig, get good son.


mmm.... Dota 2 och d3 inc för min del!

Var ganska stabil kring 1550.


venne, men sist jag lirade (för kanske 1-2 veckor sen) klarade jag mig till 1600 med 100% win, 1700 med 88% win. Sen åkte jag hem igen och sluta lira. Men då lirade jag med en till. Kanske det du behöver, en till lirare? Tycker spelet suger apkuk om man inte spelar med någon kompis.
Member
Posts: 19,016
Joined: Apr 27 2006
Gold: 0.00
Aug 20 2011 03:40am
Quote (Vigge @ 19 Aug 2011 01:15)
Har lirat hon igen ett bra tag nu och ser stora (Megajävlastora) fel i matchmaking... Men men, den har gett mig 2 immortals, så jag klagar inte om man ser det på det sättet. Men. Det är omöjligt att "climba" tillbaka till över 1500 när man kommer under en viss gräns.

Det är patetiskt och man skäms nästan på den "nivån" man är i nu. Det är alltid några pajaser varje game som är SVINdåliga - instaloss även med 22-2 silhouette. (1v5 lategame går bara inte)

för det första - Är man 1500, så ska man spela mot fem stycken 1500 lirare. (inte 1650, 1550, 1400, 1300 och 1200).

För det andra så krävs det i princip några teammates för att inte förlora varje game.

Men det finns ett fall som är värre än mitt... Har en kompis som lirar, och han är 1650-1700 lirare i skills. Han är just nu under 1400.

SÅ... Någonting har hänt med matchmaking (Free 2 play mest troligen som spökar) då den är fruktansvärt dålig, och när jag kolla igenom mina games så är de flesta av mina games bra - Jävligt bra.

Någon annan som råkat ut för detta?

Det är ju uppenbart att s2 har sina "komplexa algoritmer" för matchmaking som gör att man SKA droppa och sedan KÖPA stat reset, men det har ju blivit löjligt där det står just nu...


inb4: noob, du är helt enkelt så dålig, get good son.


mmm.... Dota 2 och d3 inc för min del!

Var ganska stabil kring 1550.


skulle faktiskt bara gissa på att du är dålig, spela och drafta bra så vinner man, easy as that
Go Back To Svenska Topic List
Prev1224225226227228329Next
Add Reply New Topic New Poll