d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1224422452246224722485001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 205,321
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Jul 25 2012 09:51pm
Tjena
Member
Posts: 205,321
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Jul 25 2012 10:08pm
Quote (Marcusd0 @ 26 Jul 2012 05:51)
Tjena


hej
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Jul 25 2012 11:30pm
Fuckat upp vaden lite extra nu känner jag, får vänta på att Vårdcentralen öppnar så man kan boka tid för amputation...

E: VADDÅ VI RINGER UPP DIG KLOCKAN 08:40?
Dom sa förfan 08:20 innan jag knappa in numret... jävla trolldator som svarar :mad:

This post was edited by PlaaD on Jul 25 2012 11:50pm
Member
Posts: 205,321
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Jul 26 2012 12:24am
Quote (snoramej @ 26 Jul 2012 06:08)
hej


Läget?
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jul 26 2012 12:27am
Quote (PlaaD @ Jul 26 2012 06:30am)
Fuckat upp vaden lite extra nu känner jag, får vänta på att Vårdcentralen öppnar så man kan boka tid för amputation...

E: VADDÅ VI RINGER UPP DIG KLOCKAN 08:40?
Dom sa förfan 08:20 innan jag knappa in numret... jävla trolldator som svarar  :mad:


aMPUTATION? :oooo
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Jul 26 2012 12:33am
Quote (Svartermetalisk @ 26 Jul 2012 08:27)
aMPUTATION? :oooo


Kändes som ett hett alternativ i natt. Trapporna som är ''strategiskt'' utplacerade ÖVERALLT va ett riktigt problem kan jag lova.
Va knappt att jag kunde träna idag pga detta.
Lyckats prata med vårdcentralen nu iaf men de hade ju inga tider efter 16 så får ringa upp igen och prata med en ortoped och ev. komma in i alla fall.

This post was edited by PlaaD on Jul 26 2012 12:33am
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jul 26 2012 12:36am
Quote (PlaaD @ Jul 26 2012 07:33am)
Kändes som ett hett alternativ i natt. Trapporna som är ''strategiskt'' utplacerade ÖVERALLT va ett riktigt problem kan jag lova.
Va knappt att jag kunde träna idag pga detta.
Lyckats prata med vårdcentralen nu iaf men de hade ju inga tider efter 16 så får ringa upp igen och prata med en ortoped och ev. komma in i alla fall.


Har du skadat benet eller vad är dilen?
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Jul 26 2012 12:47am
Quote (Svartermetalisk @ 26 Jul 2012 08:36)
Har du skadat benet eller vad är dilen?


Japp, spelade fotboll för ~2 veckor sedan och gjorde något med vaden då.
Har gjort ont till och från men kunnat härda utan större problem, men i går när jag vakna kom jag åt madrasskanten och höll på att dö.
Gått som en jävla zombie på jobbet inatt , riktigt o-starkt...
Member
Posts: 205,321
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Jul 26 2012 01:03am
God natt.

eller

This post was edited by Marcusd0 on Jul 26 2012 01:21am
Go Back To Svenska Topic List
Prev1224422452246224722485001Next
Closed New Topic New Poll