Quote (Svartermetalisk @ 26 Jul 2012 08:36)
Har du skadat benet eller vad är dilen?
Japp, spelade fotboll för ~2 veckor sedan och gjorde något med vaden då.
Har gjort ont till och från men kunnat härda utan större problem, men i går när jag vakna kom jag åt madrasskanten och höll på att dö.
Gått som en jävla zombie på jobbet inatt , riktigt o-starkt...