d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1224322442245224622475001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 205,322
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Jul 25 2012 05:00pm
Quote (Svartermetalisk @ 26 Jul 2012 00:56)
Koncentration är inte min starka sida sant men det är svårt att göra någonting åt, känns som att huvudproblemet är att jag retar upp mig på skitgrejjer och det stör mitt spel :o





Tonbruket dåliga ?

lal


not sure if gusta.jpg
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jul 25 2012 05:00pm
Quote (Jewhannes @ Jul 25 2012 11:59pm)
grejjen är om du koncentrerar dig bra så kommer du inte tänka så


Sant men jag kan inte koncentrera mig för jag blir grinig på småsaker vilket stör min koncentration

Det känns som att vi hamnat i någon form av hönan eller ägget diskussion här :D

Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
Jul 25 2012 05:09pm
Quote (Marcusd0 @ 25 Jul 2012 22:47)
fy vilka dåliga artister/band ^^



säga vad du vill d0 men hårdrock blir man less på när det är 7 scener och alla spelar GAAAAAAAAAAAAAH BAAAAAAAAAAAH SKRIK SKRIK BAAAH, så lugn musik går hem

Quote (Svartermetalisk @ 25 Jul 2012 22:56)
Koncentration är inte min starka sida sant men det är svårt att göra någonting åt, känns som att huvudproblemet är att jag retar upp mig på skitgrejjer och det stör mitt spel :o





Tonbruket dåliga ?

lal



brukar dock vara lite mer kända :) men ändå okej musik till öltälten
Member
Posts: 16,327
Joined: Apr 18 2009
Gold: 259.62
Jul 25 2012 05:10pm
Quote (Svartermetalisk @ 26 Jul 2012 01:00)
Sant men jag kan inte koncentrera mig för jag blir grinig på småsaker vilket stör min koncentration

Det känns som att vi hamnat i någon form av hönan eller ägget diskussion här :D


nej, det är du som är Envis, moment22.nu

du måste öva på att släppa alla tankar. Kan ge dig en övning. Detta kommer låta fett flummigt men, andas in djupt 10sec, föreställ dig att du andas in ett vitt moln. Och låt molnet sprida ut sig i hela kroppen, du känner hur det gör det. Sen andas du ut igen, 10 sec. Nu andas du ut allt ur din kropp, det du andas ut är svart. Du känner dig lättare. Testa nu. Riktigt skönt faktiskt!
Member
Posts: 205,322
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Jul 25 2012 05:12pm
Quote (Chefen @ 26 Jul 2012 01:09)
säga vad du vill d0 men hårdrock blir man less på när det är 7 scener och alla spelar GAAAAAAAAAAAAAH BAAAAAAAAAAAH SKRIK SKRIK BAAAH, så lugn musik går hem




brukar dock vara lite mer kända :) men ändå okej musik till öltälten


metal #1

gillar inte "lugn musik" när alla står och kollar på artisten som sjunger och klappar händerna, no ty :)
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
Jul 25 2012 05:12pm
Quote (Jewhannes @ 25 Jul 2012 23:10)
nej, det är du som är Envis, moment22.nu

du måste öva på att släppa alla tankar. Kan ge dig en övning. Detta kommer låta fett flummigt men, andas in djupt 10sec, föreställ dig att du andas in ett vitt moln. Och låt molnet sprida ut sig i hela kroppen, du känner hur det gör det. Sen andas du ut igen, 10 sec. Nu andas du ut allt ur din kropp, det du andas ut är svart. Du känner dig lättare. Testa nu. Riktigt skönt faktiskt!



ett moment 22 går inte att öva bort eller finna en lösning på?, just därför det kallas moment 22?


Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
Jul 25 2012 05:14pm
Quote (Marcusd0 @ 25 Jul 2012 23:12)
metal #1

gillar inte "lugn musik" när alla står och kollar på artisten som sjunger och klappar händerna, no ty :)



du tycker om skrik, jag tycker om 80 tals rock om det ska vara musik, på den tiden då dom faktiskt sjöng och vart kända på rösten

annars äre lugn musik så man åtminstone fattar vad dom säger :)
Member
Posts: 16,327
Joined: Apr 18 2009
Gold: 259.62
Jul 25 2012 05:14pm
Quote (Chefen @ 26 Jul 2012 01:12)
ett moment 22 går inte att öva bort eller finna en lösning på?, just därför det kallas moment 22?


nu kanske det inte var rätt ordval. Men tänker du negativt, ja inte fan kommer det gå bättre!
Member
Posts: 5,252
Joined: Aug 2 2008
Gold: 47.00
Jul 25 2012 05:51pm
Quote (Svartermetalisk @ Jul 26 2012 12:40am)
Spelat 8-ball :o

Blir grinig på mig själv för när jag har bra mind-set spelar jag fruktansvärt bra, men så fort motståndaren gör 2-3 tur stötar i rad eller jag råkar derpa någon gång för mkt blir jag fett grinig och börjar missa som fan.


ikr

e. forever king of rng

This post was edited by Charlieone on Jul 25 2012 05:51pm
Member
Posts: 858
Joined: Jun 21 2008
Gold: 3,135.90
Jul 25 2012 06:02pm
Go natt alla pungråttor
Go Back To Svenska Topic List
Prev1224322442245224622475001Next
Closed New Topic New Poll