d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1224222432244224522465001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 20,674
Joined: Nov 6 2009
Gold: 3,870.00
Jul 25 2012 04:17pm
O Satan i gatan
Golftäcmigm imorln, tur jag går ut sent
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Jul 25 2012 04:38pm
någon mer än jag som kommer få problem att somna pågrund av värme :rolleyes: ?
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
Jul 25 2012 04:40pm
vart på pdol och sög i mig nån bärtz och provade på årets langos B) helt okej
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jul 25 2012 04:40pm
Spelat 8-ball :o

Blir grinig på mig själv för när jag har bra mind-set spelar jag fruktansvärt bra, men så fort motståndaren gör 2-3 tur stötar i rad eller jag råkar derpa någon gång för mkt blir jag fett grinig och börjar missa som fan.

Behöver träna det mentala bra mkt mer än jag behöver träna min teknik känns det som :wacko:

Quote (Chefen @ Jul 25 2012 11:40pm)
vart på pdol och sög i mig nån bärtz och provade på årets langos  B) helt okej


Såg du nå bra band?

This post was edited by Svartermetalisk on Jul 25 2012 04:40pm
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
Jul 25 2012 04:44pm
Quote (Svartermetalisk @ 25 Jul 2012 22:40)
Spelat 8-ball :o

Blir grinig på mig själv för när jag har bra mind-set spelar jag fruktansvärt bra, men så fort motståndaren gör 2-3 tur stötar i rad eller jag råkar derpa någon gång för mkt blir jag fett grinig och börjar missa som fan.

Behöver träna det mentala bra mkt mer än jag behöver träna min teknik känns det som :wacko:



Såg du nå bra band?



det är inga band idag, och inga öltält heller :) i morgon blir de väl

orkade inte skriva haha
Member
Posts: 205,327
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Jul 25 2012 04:47pm
Quote (Chefen @ 26 Jul 2012 00:44)
det är inga band idag, och inga öltält heller :) i morgon blir de väl
http://i49.tinypic.com/24ziuz9.png
orkade inte skriva haha


fy vilka dåliga artister/band ^^
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jul 25 2012 04:48pm
Quote (Chefen @ Jul 25 2012 11:44pm)
det är inga band idag, och inga öltält heller :) i morgon blir de väl
http://i49.tinypic.com/24ziuz9.png
orkade inte skriva haha


Stabil lineup det där faktiskt.

Personligen hade jag gärna sett Thåström, Soundtrack och Tonbruket från den där listan.

Member
Posts: 16,327
Joined: Apr 18 2009
Gold: 259.62
Jul 25 2012 04:52pm
Quote (Svartermetalisk @ 26 Jul 2012 00:40)
Spelat 8-ball :o

Blir grinig på mig själv för när jag har bra mind-set spelar jag fruktansvärt bra, men så fort motståndaren gör 2-3 tur stötar i rad eller jag råkar derpa någon gång för mkt blir jag fett grinig och börjar missa som fan.

Behöver träna det mentala bra mkt mer än jag behöver träna min teknik känns det som :wacko:



Såg du nå bra band?


det är inte mindset du pratar om, du behöver bara koncentrera dig bättre.

Jag kan ge dig tips om båda dock
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jul 25 2012 04:56pm
Quote (Jewhannes @ Jul 25 2012 11:52pm)
det är inte mindset du pratar om, du behöver bara koncentrera dig bättre.

Jag kan ge dig tips om båda dock


Koncentration är inte min starka sida sant men det är svårt att göra någonting åt, känns som att huvudproblemet är att jag retar upp mig på skitgrejjer och det stör mitt spel :o



Quote (Marcusd0 @ Jul 25 2012 11:47pm)
fy vilka dåliga artister/band ^^


Tonbruket dåliga ?

lal
Member
Posts: 16,327
Joined: Apr 18 2009
Gold: 259.62
Jul 25 2012 04:59pm
Quote (Svartermetalisk @ 26 Jul 2012 00:56)
Koncentration är inte min starka sida sant men det är svårt att göra någonting åt, känns som att huvudproblemet är att jag retar upp mig på skitgrejjer och det stör mitt spel :o





Tonbruket dåliga ?

lal


grejjen är om du koncentrerar dig bra så kommer du inte tänka så
Go Back To Svenska Topic List
Prev1224222432244224522465001Next
Closed New Topic New Poll