d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1224122422243224422455001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 36,179
Joined: Feb 24 2009
Gold: 0.90
Jul 25 2012 12:07pm
hejhej, idag låg det en knivskuren man utanför huset där ja bor..det är trevligt.

hejdå


http://www.corren.se/24corren/#category=5079875&date=latest&clip=6101049&startTime=0m0s
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Jul 25 2012 12:31pm
Förmodligen har min kära bror lagt ut en annons att jag skänker bort 15 kubikmeter björved som måste bort senast lördag... Telefonen ringer stup i kvarten.
Member
Posts: 27,407
Joined: Feb 23 2008
Gold: 1,145.00
Jul 25 2012 12:47pm
Quote (Makta @ 25 Jul 2012 20:31)
Förmodligen har min kära bror lagt ut en annons att jag skänker bort 15 kubikmeter björved som måste bort senast lördag... Telefonen ringer stup i kvarten.



Epic prank is epic
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Jul 25 2012 01:07pm
Quote (Makta @ 25 Jul 2012 20:31)
Förmodligen har min kära bror lagt ut en annons att jag skänker bort 15 kubikmeter björved som måste bort senast lördag... Telefonen ringer stup i kvarten.


Quote (c00kie_m0nster @ 25 Jul 2012 20:47)
Epic prank is epic


:lol:

gjorde samma sak på polaren fast hans dator ^_^
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,082.42
Jul 25 2012 02:36pm
Quote (Svartermetalisk @ 25 Jul 2012 19:52)
Rock är smalt dessa dagar :D

Ingen av mina bröder vet vilka Pink Floyd är


Min bror fick mig att gå från Markoolio och Eddie Meduza till Metallica och Iron Maiden, det var min gateway till bra musik :lol:
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Jul 25 2012 02:37pm
Quote (SCXiao @ 25 Jul 2012 22:36)
Min bror fick mig att gå från Markoolio och Eddie Meduza till Metallica och Iron Maiden, det var min gateway till bra musik :lol:


Haha, jag kör spotify för min "moderna (läs skit)" musiksmak :P

Sådant jag kör i luren på jobbet..

Satt och krämade the clash på hög volym nyss.. Fast nu är det film som gäller :)

This post was edited by Fil on Jul 25 2012 02:38pm
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,082.42
Jul 25 2012 02:41pm
Quote (Fil @ 25 Jul 2012 22:37)
Haha, jag kör spotify för min "moderna (läs skit)" musiksmak :P

Sådant jag kör i luren på jobbet..

Satt och krämade the clash på hög volym nyss.. Fast nu är det film som gäller :)


På senare tid har jag lyssnat oroväckande mycket på Owl City, The Postal Service och liknande, samt svenska band som dia psalma, mimikry, DLK osv... :P

Vad blir det för film? B)
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Jul 25 2012 02:50pm
Quote (SCXiao @ 25 Jul 2012 22:41)
På senare tid har jag lyssnat oroväckande mycket på Owl City, The Postal Service och liknande, samt svenska band som dia psalma, mimikry, DLK osv... :P

Vad blir det för film? B)


dia psalma, DLK och mimikry är ju riktigt bra grejer

Jag var en riktig mimikry-junkie för ett tag sedan.. Gillar dom skarpt fortfarande!

Har sett dia psalma live! B)

ser expendables! ;P
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,082.42
Jul 25 2012 02:55pm
Quote (Fil @ 25 Jul 2012 22:50)
dia psalma, DLK och mimikry är ju riktigt bra grejer

Jag var en riktig mimikry-junkie för ett tag sedan.. Gillar dom skarpt fortfarande!

Har sett dia psalma live! B)

ser expendables! ;P


Var ganska nyligen som jag började lyssna på mer än bara "en flicka som är stark" och "min sång" med Mimikry... DLK och Dia Psalma har jag lyssnat sönder däremot, har också sett Psalma live B) Tivolirock i Kristianstad, Dia Psalma, Sabaton, Soilwork, Snook, Thåström, Hardcore Superstar osvosv ^_^

Nice! :D

This post was edited by SCXiao on Jul 25 2012 02:55pm
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Jul 25 2012 04:01pm
Quote (Fil @ 25 Jul 2012 22:50)
dia psalma, DLK och mimikry är ju riktigt bra grejer

Jag var en riktig mimikry-junkie för ett tag sedan.. Gillar dom skarpt fortfarande!

Har sett dia psalma live! B)

ser expendables! ;P


Har sett mimikry live! På en luffarfestival i södertälje något år..
Go Back To Svenska Topic List
Prev1224122422243224422455001Next
Closed New Topic New Poll