Quote (Fil @ 25 Jul 2012 22:50)
dia psalma, DLK och mimikry är ju riktigt bra grejer
Jag var en riktig mimikry-junkie för ett tag sedan.. Gillar dom skarpt fortfarande!
Har sett dia psalma live!

ser expendables! ;P
Var ganska nyligen som jag började lyssna på mer än bara "en flicka som är stark" och "min sång" med Mimikry... DLK och Dia Psalma har jag lyssnat sönder däremot, har också sett Psalma live

Tivolirock i Kristianstad, Dia Psalma, Sabaton, Soilwork, Snook, Thåström, Hardcore Superstar osvosv

Nice!
This post was edited by SCXiao on Jul 25 2012 02:55pm