d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1223922402241224222435001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
Jul 25 2012 05:20am
Quote (c00kie_m0nster @ 25 Jul 2012 10:33)
Hej.


hi
Member
Posts: 73,188
Joined: Jun 12 2007
Gold: 710.63
Trader: Trusted
Jul 25 2012 06:04am
Finns det nått nytt spel som är roligt?
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Jul 25 2012 06:40am
Quote (SCXiao @ 25 Jul 2012 11:39)
+



=


http://i49.tinypic.com/35mlkd4.jpg


LOL!
Member
Posts: 205,325
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Jul 25 2012 09:33am
Quote (RistVaLL @ 25 Jul 2012 14:04)
Finns det nått nytt spel som är roligt?


nope
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Jul 25 2012 09:37am
Quote (RistVaLL @ 25 Jul 2012 14:04)
Finns det nått nytt spel som är roligt?


Inget är roligt

Igår berättade jag för en irl-polare om när du testade din damage!!! :lol:

This post was edited by Fil on Jul 25 2012 09:38am
Member
Posts: 14,513
Joined: Apr 3 2008
Gold: 15.00
Jul 25 2012 10:08am
Quote (RistVaLL @ 25 Jul 2012 10:55)
för att du quotar?


n00b! <3


Quote (Fil @ 25 Jul 2012 17:37)
Inget är roligt

Igår berättade jag för en irl-polare om när du testade din damage!!! :lol:


Lol :lol:

This post was edited by Alphabetz on Jul 25 2012 10:08am
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Jul 25 2012 10:43am
svartermetaliks

Du jilar the clash?
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jul 25 2012 11:05am
Idag kom det in en snubbe som hade sinnesjuk skivsamling, han såg typ vad vi har hängt upp på våran raritetsvägg och sa typ "öh, jag har alla dom där skivorna utom 1"

jag sa bara wat, så började han snacka om vad det var för grejjer och vilka pressningar osv sen började han snacka om ännu värre skivor

Jag erbjöd han 35,000 för typ 20 plattor men han sa bara nee

När jag förstod att han inte skulle sälja ett skit till mig sa jag typ hörrö, du verkar ju ha varje skiva som man ska ha.

åk ner till närmsta hollandsmässa och sälj grejjerna du kommer dra in 2 årslöner på en helg, han sa bara nee

Helt sinnesjukt, han hade köpt i princip alla prog och psych rariteter som finns när dom släpptes på 60 och 70-talet :D

Quote (Fil @ Jul 25 2012 05:43pm)
svartermetaliks

Du jilar the clash?


Clash var mitt favoritband när jag var 15 :))

förutom kent obv

This post was edited by Svartermetalisk on Jul 25 2012 11:06am
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Jul 25 2012 11:08am
Quote (Svartermetalisk @ 25 Jul 2012 19:05)
Idag kom det in en snubbe som hade sinnesjuk skivsamling, han såg typ vad vi har hängt upp på våran raritetsvägg och sa typ "öh, jag har alla dom där skivorna utom 1"

jag sa bara wat, så började han snacka om vad det var för grejjer och vilka pressningar osv sen började han snacka om ännu värre skivor

Jag erbjöd han 35,000 för typ 20 plattor men han sa bara nee

När jag förstod att han inte skulle sälja ett skit till mig sa jag typ hörrö, du verkar ju ha varje skiva som man ska ha.

åk ner till närmsta hollandsmässa och sälj grejjerna du kommer dra in 2 årslöner på en helg, han sa bara nee

Helt sinnesjukt, han hade köpt i princip alla prog och psych rariteter som finns när dom släpptes på 60 och 70-talet :D



Clash var mitt favoritband när jag var 15 :)))


Haha, han kom alltså in för att skryta, eller mer för att tala med en likasinnad?

Antagligen har han samma mani som dig.. Eller så är han svinrik och har en hobby ba.. ;P

Gött att du gillar clash också! Sitter och njuter av lite sådant nu! :D
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jul 25 2012 11:13am
Quote (Fil @ Jul 25 2012 06:08pm)
Haha, han kom alltså in för att skryta, eller mer för att tala med en likasinnad?

Antagligen har han samma mani som dig.. Eller så är han svinrik och har en hobby ba.. ;P

Gött att du gillar clash också! Sitter och njuter av lite sådant nu! :D


Jag tror inte han var rik jag tror han har köpt precis rätt grejjer för billiga pengar när dom kom ut och nu är han för fäst vid dom för att sälja dom, även om han hade fått fantasisummor för vissa skivor.

Han köpte 10 cdskivor när han kom in, verkar inte ens som att han köper vinyl längre :D

Så kan det vara :))

Aa Clash är kalasbra, minns att min polare hade the essential clash vi gick hem till honom varje dag efter plugget och lyssnade på den plattan :D

Go Back To Svenska Topic List
Prev1223922402241224222435001Next
Closed New Topic New Poll