Idag kom det in en snubbe som hade sinnesjuk skivsamling, han såg typ vad vi har hängt upp på våran raritetsvägg och sa typ "öh, jag har alla dom där skivorna utom 1"
jag sa bara wat, så började han snacka om vad det var för grejjer och vilka pressningar osv sen började han snacka om ännu värre skivor
Jag erbjöd han 35,000 för typ 20 plattor men han sa bara nee
När jag förstod att han inte skulle sälja ett skit till mig sa jag typ hörrö, du verkar ju ha varje skiva som man ska ha.
åk ner till närmsta hollandsmässa och sälj grejjerna du kommer dra in 2 årslöner på en helg, han sa bara nee
Helt sinnesjukt, han hade köpt i princip alla prog och psych rariteter som finns när dom släpptes på 60 och 70-talet

Quote (Fil @ Jul 25 2012 05:43pm)
svartermetaliks
Du jilar the clash?
Clash var mitt favoritband när jag var 15 :))
förutom kent obv
This post was edited by Svartermetalisk on Jul 25 2012 11:06am