d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella D2-tråden > Behövs Nu Till Nya Laddern!
Prev1223224225226227404Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Jun 12 2015 10:56am
inte hittat någon bra coh base än, hittade en dusk men har inte ens randomsockat den då det var så jävla låg def. hittade en vex nu istället :/

Member
Posts: 27,407
Joined: Feb 23 2008
Gold: 1,145.00
Jun 12 2015 11:43am
Quote (Simon @ 12 Jun 2015 18:56)
inte hittat någon bra coh base än, hittade en dusk men har inte ens randomsockat den då det var så jävla låg def. hittade en vex nu istället :/

http://i62.tinypic.com/25tj57a.jpg


Drophaxx
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Jun 12 2015 12:17pm
Quote (c00kie_m0nster @ 12 Jun 2015 19:43)
Drophaxx


ujelly!


gav upp sökandet efter en ap eller bättre dusk. sockade den jag hade och fick 4, gjorde coh. sämsta coh jag någonsin sett tror jag xd



e: kollade upp droprate på griffon, skulle jag inte gjort... 1:75000 typ xd

This post was edited by Simon on Jun 12 2015 12:28pm
Member
Posts: 4,192
Joined: Feb 1 2010
Gold: 79.20
Jun 14 2015 04:52am
Quote (Simon @ Jun 12 2015 07:17pm)
ujelly!


gav upp sökandet efter en ap eller bättre dusk. sockade den jag hade och fick 4, gjorde coh. sämsta coh jag någonsin sett tror jag xd

http://i58.tinypic.com/5o8e35.jpg

e: kollade upp droprate på griffon, skulle jag inte gjort... 1:75000 typ xd


Med din tur borde det inte vara något större problem, kul att följa ditt lirande x)
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Jun 14 2015 07:11am
Quote (Tolla @ 14 Jun 2015 12:52)
Med din tur borde det inte vara något större problem, kul att följa ditt lirande x)


Agreed, jag är inte det minsta intresserad av d2 längre.. Enda jag gör är att jag följer simons updates hur det går på hans singleplayer. :D
Member
Posts: 4,192
Joined: Feb 1 2010
Gold: 79.20
Jun 14 2015 07:15am
Quote (berhemuli @ Jun 14 2015 02:11pm)
Agreed, jag är inte det minsta intresserad av d2 längre.. Enda jag gör är att jag följer simons updates hur det går på hans singleplayer. :D


Jag då, sitter här och läser om era liv hur kul ni har här fram och tillbaka men skriver aldrig något själv. :unsure: Forever alone?
Känns som att man känner er haha.
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Jun 14 2015 08:06am
Quote (Tolla @ 14 Jun 2015 15:15)
Jag då, sitter här och läser om era liv hur kul ni har här fram och tillbaka men skriver aldrig något själv. :unsure: Forever alone?
Känns som att man känner er haha.


Skriv mer!
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,009.62
Jun 14 2015 10:04am
Quote (berhemuli @ 14 Jun 2015 15:11)
Agreed, jag är inte det minsta intresserad av d2 längre.. Enda jag gör är att jag följer simons updates hur det går på hans singleplayer. :D


Single player är faktiskt roligt, blev sugen att göra en char när Simon postade sina updates här :lol: Klarade äntligen a2 hell också! Har aldrig kommit såhär långt i SP innan :P
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Jun 14 2015 10:18am
Quote (SCXiao @ 14 Jun 2015 18:04)
Single player är faktiskt roligt, blev sugen att göra en char när Simon postade sina updates här :lol: Klarade äntligen a2 hell också! Har aldrig kommit såhär långt i SP innan :P


Jo jag får också sug att damma av skivorna och dra igång single player. Har som bäst klarat mig till act 1 hell på SP.
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Jun 14 2015 12:28pm
kul att ni också blir taggade :D
det är ju så jävla skönt att kunna köra helt och hållet i sin egen takt. man slipper tävla mot bottar eller känna att man "slösar" tid på att leta prylarna när det inte finns möjlighet till att tradea :)
Go Back To Svenska Topic List
Prev1223224225226227404Next
Add Reply New Topic New Poll