Quote (berhemuli @ 14 Jun 2015 15:11)
Agreed, jag är inte det minsta intresserad av d2 längre.. Enda jag gör är att jag följer simons updates hur det går på hans singleplayer. :D
Single player är faktiskt roligt, blev sugen att göra en char när Simon postade sina updates här

Klarade äntligen a2 hell också! Har aldrig kommit såhär långt i SP innan
