d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > ¤ Officiella Hon Topicen ¤ > Heroes Of Newerth
Prev1223224225226227329Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 7,489
Joined: May 24 2004
Gold: 9,560.00
Aug 9 2011 11:01pm
Quote (RistVaLL @ 7 Aug 2011 19:14)
^^
adda gambara, han boostar dig! ;)


hehehehehehehehee
Member
Posts: 19,016
Joined: Apr 27 2006
Gold: 0.00
Aug 15 2011 07:16am
herru, bump
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
Aug 15 2011 07:22am
nån som har lust o ta lite MM games? behöver få upp min mmr -.-' sjukt låg hehe

har dock ca 1600psr :p

lmk plxx
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
Aug 15 2011 12:33pm
inte det? :(
Member
Posts: 3,418
Joined: Jul 14 2008
Gold: 13.37
Aug 15 2011 12:56pm
Quote (orvar174 @ 15 Aug 2011 19:33)
inte det? :(


om du är rolig så vet jag en kille som antagligen skulle vilja bära din tunga röv. Men om du inte är rolig kommer du bli så flamad, sååå flamad.
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
Aug 15 2011 01:47pm
Quote (tOFFELiKastrullen @ Aug 15 2011 07:56pm)
om du är rolig så vet jag en kille som antagligen skulle vilja bära din tunga röv. Men om du inte är rolig kommer du bli så flamad, sååå flamad.


haha okej ^^

vem är det då?
Member
Posts: 3,418
Joined: Jul 14 2008
Gold: 13.37
Aug 15 2011 02:17pm
Quote (orvar174 @ 15 Aug 2011 20:47)
haha okej ^^

vem är det då?


Han spelar på många acc

DSTRYRDSTRYR, han är bara inne här när han ska dra monitor game på freshpro typ.
Rolling
HOWSHE___nvm
chrisyo08
Nån mer

Sen är det möjligt att han finns i en av dessa
__``_
_``__
DJ`EMMaTENo

Good luck catching
Member
Posts: 19,016
Joined: Apr 27 2006
Gold: 0.00
Aug 16 2011 04:28am
Quote (tOFFELiKastrullen @ 15 Aug 2011 21:17)
Han spelar på många acc

DSTRYRDSTRYR, han är bara inne här när han ska dra monitor game på freshpro typ.
Rolling
HOWSHE___nvm
chrisyo08
Nån mer

Sen är det möjligt att han finns i en av dessa
__``_
_``__
DJ`EMMaTENo

Good luck catching


Dennis poo
Member
Posts: 35,862
Joined: Feb 11 2007
Gold: 1,287.00
Aug 18 2011 06:13am
1710 nu.. Jag har varit rikssämst på HoN de senaste veckorna.

Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Aug 18 2011 06:26am
Quote (x17 @ Aug 18 2011 02:13pm)
1710 nu.. Jag har varit rikssämst på HoN de senaste veckorna.


Charlie hälsar att han gärna bär dig tills du är på rätt köl igen :rofl:
Go Back To Svenska Topic List
Prev1223224225226227329Next
Add Reply New Topic New Poll