d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1223522362237223822395001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Jul 24 2012 02:01pm
Quote (eviilution @ Jul 24 2012 09:00pm)
Hur fan ska jag komma ihåg alla jävla program jag hade på denna fitt dator? Blaaah att jag glömde kolla innan nytt windows...


Märker man ju i efterhand när man ska gå in på nåt och märker att de är borta..
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Jul 24 2012 02:03pm
Quote (PhearCIII @ 24 Jul 2012 22:01)
Märker man ju i efterhand när man ska gå in på nåt och märker att de är borta..


enda man behöver är ju utorrent och vlc :D
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Jul 24 2012 02:07pm
Quote (PhearCIII @ 24 Jul 2012 20:01)
Märker man ju i efterhand när man ska gå in på nåt och märker att de är borta..


Jamen jag gillar ej de, vill fixa så allt är klart direkt ! Måste fixa alla jävla inställningar överallt också. Hatar när det inte är precis som det var innan : )
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Jul 24 2012 02:11pm
Quote (eviilution @ Jul 24 2012 10:07pm)
Jamen jag gillar ej de, vill fixa så allt är klart direkt ! Måste fixa alla jävla inställningar överallt också. Hatar när det inte är precis som det var innan : )


Jag fixar det åt dig

400 kr
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,082.42
Jul 24 2012 02:21pm
Solbränd över hela kroppen efter att ha varit och badat i ~3h, känslig hy nejtack
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Jul 24 2012 03:00pm
Quote (Svartermetalisk @ 24 Jul 2012 20:40)
<-- Jelly

Jag råkar bo i en hyresrätt med

1) Världshistoriens tunnaste väggar
2) Världshistoriens mest anala grannar

Kan fetglömma stark volym i starka högtalare :(

Har visserligen kompenserat genom att skaffa hörlurar som hade dugit åt även dom värsta hi-fi knarkarna men det är endå inte samma grej :(


1.Våra väggar är tunnare säkert..
2. Våra grannar är bajare.
3. Dom kan fetglömma en lugn stund söndagmorgon när dom vaknar bakis till "vi ser hur solen stiger över råsunda" :D
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jul 24 2012 03:03pm
Quote (berhemuli @ Jul 24 2012 10:00pm)
1.Våra väggar är tunnare säkert..
2. Våra grannar är bajare.
3. Dom kan fetglömma en lugn stund söndagmorgon när dom vaknar bakis till "vi ser hur solen stiger över råsunda" :D


Jag borde bli mad men jag lollade fett
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jul 24 2012 03:45pm
Min granne på våningen över har så jävla stark hund, den är typ uppfostrad vakthund eller något för den skäller fan varje gång någon kommer eller går i trapphuset.

Jag brukar gå ut och springa någon gång mellan 23 och 23.30 vilket innebär att varje gång jag känner för att löpa väcker hundjäveln hela huset :rofl:

Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Jul 24 2012 03:55pm
Quote (Svartermetalisk @ 24 Jul 2012 23:45)
Min granne på våningen över har så jävla stark hund, den är typ uppfostrad vakthund eller något för den skäller fan varje gång någon kommer eller går i trapphuset.

Jag brukar gå ut och springa någon gång mellan 23 och 23.30 vilket innebär att varje gång jag känner för att löpa väcker hundjäveln hela huset :rofl:


haha, vår granne brevid har också en jävla hund.. eller näe, 2 st.. rottwailers.. skäller som fan varje gång man går upp för trapporna (bor i tredje våningen).. Så skaffade grannen på första våningen piano nyligen.. såndär stor rackare.. låter förjävligt.. aja bättre än förra grannarna som hade trumpet lektioner..
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
Jul 24 2012 03:56pm
Quote (Svartermetalisk @ 24 Jul 2012 21:45)
Min granne på våningen över har så jävla stark hund, den är typ uppfostrad vakthund eller något för den skäller fan varje gång någon kommer eller går i trapphuset.

Jag brukar gå ut och springa någon gång mellan 23 och 23.30 vilket innebär att varje gång jag känner för att löpa väcker hundjäveln hela huset :rofl:


ouppfostrad.. en vakthund/snut/försvarets hundar arbetar inte så ;) lämna in en anonym klagan till hyresvärden
Go Back To Svenska Topic List
Prev1223522362237223822395001Next
Closed New Topic New Poll