d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1223422352236223722385001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 16,327
Joined: Apr 18 2009
Gold: 259.62
Jul 24 2012 11:45am
Quote (Svartermetalisk @ 24 Jul 2012 19:23)
Dubbelknas



Knivig sits, bäst att mörka järnet


tända en gås menar du?
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Jul 24 2012 11:55am
Quote (Jewhannes @ Jul 24 2012 07:45pm)
tända en gås menar du?


två*

omw
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Jul 24 2012 12:25pm
håhåhåhååå

nya högtalare

sitter och krämar på lite.. Skönaste låten: Video killed the radiostar
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jul 24 2012 12:31pm
Quote (Fil @ Jul 24 2012 07:25pm)
håhåhåhååå

nya högtalare

sitter och krämar på lite.. Skönaste låten: Video killed the radiostar


Den är svinbra :D

G'old
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Jul 24 2012 12:35pm
Quote (Svartermetalisk @ 24 Jul 2012 20:31)
Den är svinbra :D

G'old


Ah, jag diggar'n! :)
Nu ska man bara införskaffa en cd-läsare till datorn så man kan lira finskivor på nya högtalarna! =D


Högtalarna jag köpte blev förresten ett par xtz, deras mh-800 DSP-paket.
Liten schyst förstärkare med inbyggd DAC. Så jävla smidigt system! :)

This post was edited by Fil on Jul 24 2012 12:38pm
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jul 24 2012 12:40pm
Quote (Fil @ Jul 24 2012 07:35pm)
Ah, jag diggar'n! :)
Nu ska man bara införskaffa en cd-läsare till datorn så man kan lira finskivor på nya högtalarna! =D


Högtalarna jag köpte blev förresten ett par xtz, deras mh-800 DSP-paket.
Liten schyst förstärkare med inbyggd DAC. Så jävla smidigt system! :)


<-- Jelly

Jag råkar bo i en hyresrätt med

1) Världshistoriens tunnaste väggar
2) Världshistoriens mest anala grannar

Kan fetglömma stark volym i starka högtalare :(

Har visserligen kompenserat genom att skaffa hörlurar som hade dugit åt även dom värsta hi-fi knarkarna men det är endå inte samma grej :(

Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Jul 24 2012 12:46pm
Quote (Svartermetalisk @ 24 Jul 2012 20:40)
<-- Jelly

Jag råkar bo i en hyresrätt med

1) Världshistoriens tunnaste väggar
2) Världshistoriens mest anala grannar

Kan fetglömma stark volym i starka högtalare :(

Har visserligen kompenserat genom att skaffa hörlurar som hade dugit åt även dom värsta hi-fi knarkarna men det är endå inte samma grej :(


Håller med, hörlurar är inte samma grej!
Lider med dig.. Hade inte pallat att vara tvungen att sitta med hörlurar.. Har en liten slänga klaustrofobi, undrar om det är därför mina hörlurar mest ligger i bokhyllan? ;P
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Jul 24 2012 01:32pm
Typiskt jokkmokk.

Robin Inget säger (21:30)
tja
vad gör du :D

Du har precis skickat en vibb.

Niklas Andersson säger (21:31)
fuck off
Robin Inget säger (21:31)
varför så elak?
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold: 1,119.20
Jul 24 2012 01:34pm
Quote (Litttle_Brother @ 24 Jul 2012 21:32)
Typiskt jokkmokk.

Robin Inget säger (21:30)
tja 
vad gör du :D
 
Du har precis skickat en vibb.
 
Niklas Andersson säger (21:31)
fuck off
Robin Inget säger (21:31)
varför så elak?


Robin Inget säger (21:32)
fuck niklas, du suger så hårt
Robin Inget säger (21:33)
jävla fitt idiot!
Niklas Andersson säger (21:33)
sluta? elak
Robin Inget säger (21:33)
KÄFTEN

kan också fake;a logs broder.

This post was edited by Nickeee on Jul 24 2012 01:34pm
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Jul 24 2012 02:00pm
Hur fan ska jag komma ihåg alla jävla program jag hade på denna fitt dator? Blaaah att jag glömde kolla innan nytt windows...
Go Back To Svenska Topic List
Prev1223422352236223722385001Next
Closed New Topic New Poll