d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1223322342235223622375001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jul 24 2012 08:58am
Quote (Tolla @ Jul 24 2012 03:34pm)
Under dessa två dagarna har jag och min kollega gjort 6000 korvar  :ph34r:


Starkt jobbat B)
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Jul 24 2012 10:18am
Skapligt nice väder ute!
Rätt gött att ligga och halv-dö ett tag kan man säga
Member
Posts: 16,327
Joined: Apr 18 2009
Gold: 259.62
Jul 24 2012 10:32am
Quote (PlaaD @ 24 Jul 2012 18:18)
Skapligt nice väder ute!
Rätt gött att ligga och halv-dö ett tag kan man säga


men fy fan va det blåser och är kallt
1+
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold: 1,119.20
Jul 24 2012 10:35am
Quote (Jewhannes @ 24 Jul 2012 18:32)
men fy fan va det blåser och är kallt
1+


kallas svalkande vind yo :D
Member
Posts: 804
Joined: Nov 26 2011
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
Jul 24 2012 10:42am
Det ar riktigt bra vader i holland, 30+ just nu.
Member
Posts: 16,327
Joined: Apr 18 2009
Gold: 259.62
Jul 24 2012 11:15am
Grabbar, jag har något att bekänna.
Jag lät en tiger käka upp ett par kanadagåsar i Nepal, indirekt. :/
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jul 24 2012 11:20am
Quote (Jewhannes @ Jul 24 2012 06:15pm)
Grabbar, jag har något att bekänna.
Jag lät en tiger käka upp ett par kanadagåsar i Nepal, indirekt. :/


Bror

du kommer bli utesluten ur internationella gåsförbundet
Member
Posts: 16,327
Joined: Apr 18 2009
Gold: 259.62
Jul 24 2012 11:22am
Quote (Svartermetalisk @ 24 Jul 2012 19:20)
Bror

du kommer bli utesluten ur internationella gåsförbundet


shit martin sluta nojja upp mig, hur ska jag styra upp detta?
Member
Posts: 10,356
Joined: Jan 1 2009
Gold: 1.00
Jul 24 2012 11:23am
Quote (Svartermetalisk @ Jul 24 2012 07:20pm)
Bror

du kommer bli utesluten ur internationella gåsförbundet


Och dessutom kommer himmelens portar vara stängda för dig :/
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jul 24 2012 11:23am
Quote (Yla123 @ Jul 24 2012 06:23pm)
Och dessutom kommer himmelens portar vara stängda för dig :/


Dubbelknas

Quote (Jewhannes @ Jul 24 2012 06:22pm)
shit martin sluta nojja upp mig, hur ska jag styra upp detta?


Knivig sits, bäst att mörka järnet

This post was edited by Svartermetalisk on Jul 24 2012 11:24am
Go Back To Svenska Topic List
Prev1223322342235223622375001Next
Closed New Topic New Poll