☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Svenska
> Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev
1
2232
2233
2234
2235
2236
5001
Next
Closed
New Topic
New Poll
Views: 624384
Replies: 50000
Track Topic
Marcusd0
Member
Posts: 205,327
Joined: Aug 22 2008
Gold
:
3,641.97
#22331
Jul 24 2012 07:51am
fyfan va skönt och sova lite, va för bakis för att sova LOL.
Nu mår man ok
Ekaan
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold
:
7,051.99
#22332
Jul 24 2012 07:51am
Quote (Marcusd0 @ 24 Jul 2012 14:51)
fyfan va skönt och sova lite, va för bakis för att sova LOL.
Nu mår man ok
lol.
lite m4d igår
Chefen
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold
:
0.01
#22333
Jul 24 2012 07:51am
Quote (Ekaan @ 24 Jul 2012 13:49)
vad händish i västeraous då
mellanlandar och käkar:) vart i Kristinehamn och hämtat en bil
generalet
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold
:
7,531.00
#22334
Jul 24 2012 07:51am
Quote (Nickeee @ 24 Jul 2012 15:37)
åfan där ser man.
random story:
när vi for till luleå i lördags så passerade vi strax efter denna olycka skett. bilen såg inte fin ut.
http://www.kuriren.nu/nyheter/default.aspx?articleid=6488587
Risigt.
Marcusd0
Member
Posts: 205,327
Joined: Aug 22 2008
Gold
:
3,641.97
#22335
Jul 24 2012 07:52am
Quote (Ekaan @ 24 Jul 2012 15:51)
lol.
lite m4d igår
Hahahaha, ah fyfan borde inte dricka själv.
Pissboss3
Member
Posts: 27,934
Joined: Jul 3 2007
Gold
:
18,581.00
#22336
Jul 24 2012 07:52am
Quote (Chefen @ 24 Jul 2012 05:51)
mellanlandar och käkar:) vart i Kristinehamn och hämtat en bil
Vad för bil?
Chefen
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold
:
0.01
#22337
Jul 24 2012 07:54am
Quote (Pissboss3 @ 24 Jul 2012 13:52)
Vad för bil?
en svin tråkig svin ful galant 2.4 v6...babyblå också, typ 00 eller om de 01
Pissboss3
Member
Posts: 27,934
Joined: Jul 3 2007
Gold
:
18,581.00
#22338
Jul 24 2012 08:09am
Quote (Chefen @ 24 Jul 2012 05:54)
en svin tråkig svin ful galant 2.4 v6...babyblå också, typ 00 eller om de 01
dom e ju nice ju!
Chefen
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold
:
0.01
#22339
Jul 24 2012 08:13am
Quote (Pissboss3 @ 24 Jul 2012 14:09)
dom e ju nice ju!
låter Nice men de är allt
Tolla
Member
Posts: 4,192
Joined: Feb 1 2010
Gold
:
79.20
#22340
Jul 24 2012 08:34am
Under dessa två dagarna har jag och min kollega gjort 6000 korvar
Go Back To
Svenska
Topic List
Prev
1
2232
2233
2234
2235
2236
5001
Next
Closed
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact