Quote (Jewhannes @ 24 Jul 2012 12:05)
Bara jag eller ligger luleå/Norrbotten dialekten sjukt skönt i halsen när man drar ut orden så där?
Avslappnat
vi chillar ba
Quote (Nickeee @ 24 Jul 2012 12:43)
haha wat,
här är de bara halva ord, typ.
Inte i Luleå
This post was edited by snoramej on Jul 24 2012 05:18am