d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1223022312232223322345001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Jul 24 2012 12:41am
God natt bois
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jul 24 2012 12:43am
Quote (PlaaD @ Jul 24 2012 07:41am)
God natt bois


God natt bräää

Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
Jul 24 2012 01:38am
nvm

This post was edited by Ekaan on Jul 24 2012 01:38am
Member
Posts: 16,327
Joined: Apr 18 2009
Gold: 259.62
Jul 24 2012 04:05am
Bara jag eller ligger luleå/Norrbotten dialekten sjukt skönt i halsen när man drar ut orden så där?
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Jul 24 2012 04:08am
Quote (Jewhannes @ Jul 24 2012 12:05pm)
Bara jag eller ligger luleå/Norrbotten dialekten sjukt skönt i halsen när man drar ut orden så där?


Det där lät sjukt gay bro
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Jul 24 2012 04:23am
Quote (Jewhannes @ 24 Jul 2012 12:05)
Bara jag eller ligger luleå/Norrbotten dialekten sjukt skönt i halsen när man drar ut orden så där?


:mellow:
Member
Posts: 16,327
Joined: Apr 18 2009
Gold: 259.62
Jul 24 2012 04:26am
Quote (Intenso8 @ 24 Jul 2012 12:23)
:mellow:


yes!
Member
Posts: 16,327
Joined: Apr 18 2009
Gold: 259.62
Jul 24 2012 04:27am
Quote (umade @ 24 Jul 2012 12:08)
Det där lät sjukt gay bro


jag bara ler
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Jul 24 2012 04:29am
:mellow:


in 1 days, 16 hours

LETS GOOOOOOOOOO

This post was edited by umade on Jul 24 2012 04:29am
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold: 1,119.20
Jul 24 2012 04:43am
Quote (Jewhannes @ 24 Jul 2012 12:05)
Bara jag eller ligger luleå/Norrbotten dialekten sjukt skönt i halsen när man drar ut orden så där?


haha wat,
här är de bara halva ord, typ.
Go Back To Svenska Topic List
Prev1223022312232223322345001Next
Closed New Topic New Poll