d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1222522262227222822295001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Jul 23 2012 12:31pm
2,6 kilo köttfärs inhandlat.

Fy fan vad jag ska göra färsbiffar imorgon!!!! =D
Member
Posts: 4,192
Joined: Feb 1 2010
Gold: 79.20
Jul 23 2012 12:32pm
Quote (Fil @ Jul 23 2012 07:31pm)
2,6 kilo köttfärs inhandlat.

Fy fan vad jag ska göra färsbiffar imorgon!!!! =D


haha känner igen det där.
Man är svin taggad när man köpt osv sen kommer man hem drar igång allt 1kg färs senare.. fan va segt..
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Jul 23 2012 12:35pm
Quote (Tolla @ 23 Jul 2012 20:32)
haha känner igen det där.
Man är svin taggad när man köpt osv sen kommer man hem drar igång allt 1kg färs senare.. fan va segt..


Ska göra imorgon.. Brorsan kommer över och hjälper till!

Champinjoner i sjuka mängder, gul lök ska brynas, färsbiffar ska formas, sen ba steka dom!
Blomkål, färskpotatis.. Ska laga mat för en hel jävla vecka!

Jo jag vet, det är helt jävla sjuka mängder.. Kommer nog ta sin lilla tid :P

Stekte 1,5 kilo kyckling idag.. Tog en jävla halvtimme från det att kycklingen var upptinad!!!

This post was edited by Fil on Jul 23 2012 12:35pm
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
Jul 23 2012 12:50pm
12 miller,12 becks,8 hof, 2x burkar bakispiller.. nu kan pdol börja! :)
Member
Posts: 4,192
Joined: Feb 1 2010
Gold: 79.20
Jul 23 2012 12:52pm
Quote (Fil @ Jul 23 2012 07:35pm)
Ska göra imorgon.. Brorsan kommer över och hjälper till!

Champinjoner i sjuka mängder, gul lök ska brynas, färsbiffar ska formas, sen ba steka dom!
Blomkål, färskpotatis.. Ska laga mat för en hel jävla vecka!

Jo jag vet, det är helt jävla sjuka mängder.. Kommer nog ta sin lilla tid :P

Stekte 1,5 kilo kyckling idag.. Tog en jävla halvtimme från det att kycklingen var upptinad!!!


Hehe det är så värt det!
Känslan när man sitter och äter riktig mat på jobbet och bara känner sig allmänt jävla bra.
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jul 23 2012 12:55pm
Nu ska jag göra Kyckling

som ett sant curlat södermalmsbarn behövde jag ringa far och fråga om instruktioner B)

Nu ska vi se om jag lyckas med detta utan att bränna upp köket.

Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
Jul 23 2012 12:57pm
Åt precis en väldigt stor vesuvio och lite mer än en halv kebabrulle

lagrar lite underhudsfett inför vintern :lol:

nu blire ett stort jävla lass på toan sen kommer jag nog slockna x.x
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jul 23 2012 12:58pm
Quote (Kerzhakov @ Jul 23 2012 07:57pm)
Åt precis en väldigt stor vesuvio och lite mer än en halv kebabrulle

lagrar lite underhudsfett inför vintern :lol:

nu blire ett stort jävla lass på toan sen kommer jag nog slockna x.x


Abouw
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Jul 23 2012 12:59pm
Quote (Tolla @ 23 Jul 2012 20:52)
Hehe det är så värt det!
Känslan när man sitter och äter riktig mat på jobbet och bara känner sig allmänt jävla bra.


Håller med!

Har köttbullar i frysen.
Dom kan ligga där tills jag köper lite rödbetssallad! :D
Sen kan jag ha finmackor till frukost istället.. ;P
Member
Posts: 8,000
Joined: Jul 20 2008
Gold: 0.00
Jul 23 2012 01:01pm
När jag flyttar hemifrån lär jag inte gilla storkok, jag klarar max 2 dagar i rad med likadan matlåda -_-
Go Back To Svenska Topic List
Prev1222522262227222822295001Next
Closed New Topic New Poll