Quote (Jewhannes @ Jul 23 2012 05:11pm)
rofl, någon som tänkte göra en polisanmälan för han trodde att jag hade snott en whiskyflaska. polisen skulle ju tydligen ta fingeravtryck på lådan som man behövde flytta för att komma åt flaskan, där det endast var ett par cl kvar. nä aldrig tar det slut på idioter
Mhm självklart kommer polisen blanda in kriminaltekniker som kostar en halv förmögenhet för att ta reda på vem som smuttat på whiskeyn.
