d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1222422252226222722285001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 16,327
Joined: Apr 18 2009
Gold: 259.62
Jul 23 2012 10:11am
rofl, någon som tänkte göra en polisanmälan för han trodde att jag hade snott en whiskyflaska. polisen skulle ju tydligen ta fingeravtryck på lådan som man behövde flytta för att komma åt flaskan, där det endast var ett par cl kvar. nä aldrig tar det slut på idioter
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Jul 23 2012 10:12am
Quote (Jewhannes @ Jul 23 2012 05:11pm)
rofl, någon som tänkte göra en polisanmälan för han trodde att jag hade snott en whiskyflaska. polisen skulle ju tydligen ta fingeravtryck på lådan som man behövde flytta för att komma åt flaskan, där det endast var ett par cl kvar. nä aldrig tar det slut på idioter


Vilka judefasoner
Member
Posts: 16,327
Joined: Apr 18 2009
Gold: 259.62
Jul 23 2012 10:18am
Quote (PhearCIII @ 23 Jul 2012 18:12)
Vilka judefasoner


förmodligen är det han själv som har bjudit bort i fyllan och villan
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
Jul 23 2012 10:58am
cha cha
Member
Posts: 27,407
Joined: Feb 23 2008
Gold: 1,145.00
Jul 23 2012 11:00am
Quote (Ekaan @ 23 Jul 2012 18:58)
cha cha


cha cha!
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Jul 23 2012 11:01am
Quote (c00kie_m0nster @ Jul 23 2012 07:00pm)
cha cha!


Cha!
Member
Posts: 9,228
Joined: Sep 22 2010
Gold: 3,086.76
Jul 23 2012 11:06am
var är allas favorit lärare? :(
http://forums.d2jsp.org/user.php?i=172670
Sist sedd: 55 days ago

Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Jul 23 2012 11:12am
Quote (K1NGEN @ 23 Jul 2012 19:06)
var är allas favorit lärare? :(
http://forums.d2jsp.org/user.php?i=172670
Sist sedd: 55 days ago


Good riddance.
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jul 23 2012 11:19am
Quote (Jewhannes @ Jul 23 2012 05:11pm)
rofl, någon som tänkte göra en polisanmälan för han trodde att jag hade snott en whiskyflaska. polisen skulle ju tydligen ta fingeravtryck på lådan som man behövde flytta för att komma åt flaskan, där det endast var ett par cl kvar. nä aldrig tar det slut på idioter


Mhm självklart kommer polisen blanda in kriminaltekniker som kostar en halv förmögenhet för att ta reda på vem som smuttat på whiskeyn.

:lol:

Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
Jul 23 2012 11:55am
Quote (Jewhannes @ Jul 23 2012 05:11pm)
rofl, någon som tänkte göra en polisanmälan för han trodde att jag hade snott en whiskyflaska. polisen skulle ju tydligen ta fingeravtryck på lådan som man behövde flytta för att komma åt flaskan, där det endast var ett par cl kvar. nä aldrig tar det slut på idioter


eyy, vem vare??
Go Back To Svenska Topic List
Prev1222422252226222722285001Next
Closed New Topic New Poll