d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1222322242225222622275001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Jul 23 2012 07:33am
Quote (Svartermetalisk @ 23 Jul 2012 14:58)
Typ ngt sådant jag skulle behöva.

Jag är fruktansvärt skev i köket D:


Ta kycklingfilé, gör snitt i kycklingen och tillsätt vitlök i snitten.
Lägg kycklingen i ugnen, när den är klar stek den lite lätt för att skapa en schysst yta.
Servera med nudlar alt. ris samt broccoli & haricoverts
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jul 23 2012 07:37am
Quote (PlaaD @ Jul 23 2012 02:33pm)
Ta kycklingfilé, gör snitt i kycklingen och tillsätt vitlök i snitten.
Lägg kycklingen i ugnen, när den är klar stek den lite lätt för att skapa en schysst yta.
Servera med nudlar alt. ris samt broccoli & haricoverts


Grymt, typ exakt ngt sånt där jag letade efter.

Maxat lätt att laga och inte spec onyttigt.

Jag lär köra quinoa dock, det är mitt nya favorittillbehör B)

Member
Posts: 27,407
Joined: Feb 23 2008
Gold: 1,145.00
Jul 23 2012 07:48am
Quote (Svartermetalisk @ 23 Jul 2012 10:51)
Luls, det är en hattsmugglare som har ropat hem en skiva av mig som kostade över 2,000 kronor.

han betalade via paypal och han betalade inte för rekomenderat.

Jag anade ugglor i mossen så jag skickade rekomenderat endå, nu påstår han att skivan inte har kommit och att han ska kräva återbetalning av paypal, det han inte räknat med är att jag har skickat spårbar post så jag har kvitto på att jag skickat skivan och har han hämtat ut den kommer jag ha kvitto på det också så han kommer bli avstängd från Tradera.

Pengarna kommer han inte heller få tillbaka.

Kan inte hustla mig :D


Dont hustle a hustler:-D
Member
Posts: 16,327
Joined: Apr 18 2009
Gold: 259.62
Jul 23 2012 07:55am
Quote (Svartermetalisk @ 23 Jul 2012 15:37)
Grymt, typ exakt ngt sånt där jag letade efter.

Maxat lätt att laga och inte spec onyttigt.

Jag lär köra quinoa dock, det är mitt nya favorittillbehör B)


släng ner kyckling i en sallad. Enkelt och gott!
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Jul 23 2012 08:22am
Aaaaaaaaaaaah syrran har köpt en hund till, dör nästan av hur söta Rottweiler valpar är :thumbsup:
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Jul 23 2012 08:28am
Quote (PlaaD @ 23 Jul 2012 16:22)
Aaaaaaaaaaaah syrran har köpt en hund till, dör nästan av hur söta Rottweiler valpar är  :thumbsup:


die then

twice
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Jul 23 2012 08:29am
Quote (ChingeR @ 23 Jul 2012 16:28)
die then

twice




E: Bara för att du äter hund :mad:

This post was edited by PlaaD on Jul 23 2012 08:30am
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Jul 23 2012 08:31am
Quote (Svartermetalisk @ 23 Jul 2012 12:26)
Iso länk till ngt lätt recept som involverar kyckling

!!!!

11212121


Du kan steka kykilingen i sån hära thai sweet chili. det blir väldans gotti! Seda n kan du göra någen sås av den ockse! Lite thai sweet chili och sedan typ greddfil sen kan du ha risen till också! Veldigt perfekt enkelt för dig i köken !

EDITERAT! Det är alltså en sån här du ska köpa på din ica hemma: http://cdn.publishdev.se/cdn/3/1546183/images/2010/sweetchilisaucethai_84556923.jpg

This post was edited by eviilution on Jul 23 2012 08:32am
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Jul 23 2012 09:54am
Quote (PlaaD @ 23 Jul 2012 16:29)
http://i.imgur.com/ngMyv.jpg

E: Bara för att du äter hund  :mad:


Var är originalet?
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Jul 23 2012 10:07am
Whatever you do, always give 100% - unless you're donating blood!
Go Back To Svenska Topic List
Prev1222322242225222622275001Next
Closed New Topic New Poll