d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1221922202221222222235001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Jul 22 2012 05:01pm
Quote (PhearCIII @ 23 Jul 2012 00:57)
"Johan *********
för 9 timmar sedan
jag ska aldrig mer dricka alkohol"


Johan Fredriksson, du behöver inte censurera, här är en länk: http://www.facebook.com/johan.fredriksson3

Och aa, men det är ju en sån där grej som alla säger när de är bakis.



This post was edited by snoramej on Jul 22 2012 05:04pm
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Jul 22 2012 05:06pm
Quote (snoramej @ 23 Jul 2012 01:01)
Johan Fredriksson, du behöver inte censurera, här är en länk: http://www.facebook.com/johan.fredriksson3

Och aa, men det är ju en sån där grej som alla säger när de är bakis.


Inb4 stalk
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Jul 22 2012 05:06pm
Quote (PlaaD @ 23 Jul 2012 01:06)
Inb4 stalk


its oki
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Jul 22 2012 05:11pm
Quote (snoramej @ Jul 23 2012 12:01am)
Johan Fredriksson, du behöver inte censurera, här är en länk: http://www.facebook.com/johan.fredriksson3

Och aa, men det är ju en sån där grej som alla säger när de är bakis.


Visste inte om du ville hängas ut eller inte, därför :P

Och ja, me tyckte de passade bara :D
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Jul 22 2012 05:12pm
Quote (PhearCIII @ 23 Jul 2012 01:11)
Visste inte om du ville hängas ut eller inte, därför :P

Och ja, me tyckte de passade bara :D


Mjo, men jag skrev bara så för att det är så man säger, haha :D
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jul 22 2012 05:19pm
Jobba imorrn så jävla taggad!!!11!!1

naaaaat

Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Jul 22 2012 05:24pm
Quote (snoramej @ 23 Jul 2012 01:12)
Mjo, men jag skrev bara så för att det är så man säger, haha :D


Trögamey :blush:



Quote (Svartermetalisk @ 23 Jul 2012 01:19)
Jobba imorrn så jävla taggad!!!11!!1

naaaaat


Sjukanmälde mig inatt, helt sjukt skönt att va hemma och ta det lugnt när man har missat rätt många timmars sömn och har huvudvärk.
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jul 22 2012 05:29pm
Quote (PlaaD @ Jul 23 2012 12:24am)
Sjukanmälde mig inatt, helt sjukt skönt att va hemma och ta det lugnt när man har missat rätt många timmars sömn och har huvudvärk.


Kan tänka mig :o

Måste sova, gn8

Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Jul 22 2012 05:31pm
Quote (PlaaD @ 23 Jul 2012 01:24)
Trögamey  :blush:


you know it
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
Jul 22 2012 05:37pm
Quote (Nickeee @ 22 Jul 2012 22:39)
Luläkalaset eller pdol?



pdol!
Quote (snoramej @ 22 Jul 2012 22:52)
Lulekalaset är alltid dåligt

Har inte ens kollat på schemat för att jag har inte råd med "läsk" och utan "läsk" är det skittråkigt på festival :(


sant så sant.. vilka här ska på pdol då? :)
Go Back To Svenska Topic List
Prev1221922202221222222235001Next
Closed New Topic New Poll