Quote (snoramej @ 23 Jul 2012 01:12)
Mjo, men jag skrev bara så för att det är så man säger, haha

Trögamey
Quote (Svartermetalisk @ 23 Jul 2012 01:19)
Jobba imorrn så jävla taggad!!!11!!1
naaaaat
Sjukanmälde mig inatt, helt sjukt skönt att va hemma och ta det lugnt när man har missat rätt många timmars sömn och har huvudvärk.