d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella D2-tråden > Behövs Nu Till Nya Laddern!
Prev1221222223224225404Next
Add Reply New Topic New Poll
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Jun 9 2015 02:19pm
Quote (Simon @ Jun 9 2015 09:17pm)
ser ut som att jag har nötat hur mycket som helst på sistonde men det har jag faktiskt inte. har lirat någon timme till morgonkaffet varannan dag kanske och 1-2 timmar på kvällen varannan dag också typ. detta har jag iaf hittat sen senast:

http://i61.tinypic.com/2rdygsp.jpg

http://i57.tinypic.com/6g8tp3.jpg

http://i58.tinypic.com/hs3thg.jpg

sista bilden är på allt jag har hittills... saknas Lo+sur eller helt enkelt ber för infi :) har inte hittat någon ber än vilket är ganska förvånansvärt imo. borde droppa nu närsomhelst! :lol:


Är det Lower kurast du farmar alla hrs?
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Jun 9 2015 02:20pm
Quote (Spetch @ 9 Jun 2015 22:19)
Är det Lower kurast du farmar alla hrs?


jajemus! är ju singleplayer så kör bara det. ett run tar typ 30 sec och då hinner jag öppna 6st såna kistor :)
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Jun 9 2015 02:27pm
LOL nu droppade en sur! alltså sur+ohm inom loppet av 10 runs :rofl:



fan lika sjukt som när jag hittade 3 ohm inom loppet av 10 min eller vafan det var, varav den sista runet efter den andra :I

nu saknas bara en valfri runa mellan Lo-Ber för infi :hail:

This post was edited by Simon on Jun 9 2015 02:30pm
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Jun 9 2015 11:16pm
Quote (Simon @ Jun 9 2015 09:20pm)
jajemus! är ju singleplayer så kör bara det. ett run tar typ 30 sec och då hinner jag öppna 6st såna kistor :)


Åh, ja är fan sugen :D
Member
Posts: 92,363
Joined: Dec 8 2005
Gold: 910.92
Jun 10 2015 05:18am
Jag har fastnat i a2 hell, skulle kunna spela nm och levla lite men jag har ju så nära till både countess och Andy :santa:
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Jun 10 2015 05:24am
Quote (SCXiao @ 10 Jun 2015 13:18)
Jag har fastnat i a2 hell, skulle kunna spela nm och levla lite men jag har ju så nära till både countess och Andy :santa:


kämpa på :D
var det assa du lirade?

This post was edited by Simon on Jun 10 2015 05:31am
Member
Posts: 92,363
Joined: Dec 8 2005
Gold: 910.92
Jun 10 2015 10:37am
Quote (Simon @ 10 Jun 2015 13:24)
kämpa på :D
var det assa du lirade?


Yes :)
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Jun 11 2015 03:24am
hittat två coldskillers såhär på morgonkvisten. 4st sammanlagt, men inte en enda lightningskiller :/ det är ju såna jag vill ha! blir obviously light-spec så fort jag grejat infi.



Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Jun 11 2015 11:27am


en till vex!
nu saknas bara ohm+ för infi :) peppen e på topp
Member
Posts: 92,363
Joined: Dec 8 2005
Gold: 910.92
Jun 11 2015 11:53am
Quote (Simon @ 11 Jun 2015 19:27)
http://i59.tinypic.com/35jbe5x.jpg

en till vex!
nu saknas bara ohm+ för infi :) peppen e på topp


Vad tar längst tid för dig: att hitta två av samma hr eller att hitta ett gem att cuba dem med?
Go Back To Svenska Topic List
Prev1221222223224225404Next
Add Reply New Topic New Poll