d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > ¤ Officiella Hon Topicen ¤ > Heroes Of Newerth
Prev1221222223224225329Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 7,489
Joined: May 24 2004
Gold: 9,560.00
Jul 30 2011 01:48am
Quote (n1ghtm4r3 @ 30 Jul 2011 09:45)
Hej Tim


Hej Robin :)))
Member
Posts: 73,188
Joined: Jun 12 2007
Gold: 710.63
Trader: Trusted
Jul 30 2011 08:28am
I heard Peter is addicted % sad ^
Member
Posts: 22,258
Joined: Sep 10 2005
Gold: 2,829.00
Jul 31 2011 11:54am
Söker nu folk till nystartad klan, kraven är 1700+rating & 20+år, pma mig vad du heter på hon & vad du föredrar o spela (carry/support/tank/ini.)

This post was edited by chingchong-lime on Jul 31 2011 11:55am
Member
Posts: 19,016
Joined: Apr 27 2006
Gold: 0.00
Jul 31 2011 02:50pm
Quote (chingchong-lime @ 31 Jul 2011 18:54)
Söker nu folk till nystartad klan, kraven är 1700+rating & 20+år, pma mig vad du heter på hon & vad du föredrar o spela (carry/support/tank/ini.)


1700+ = vilken avg rating typ? ^^
Member
Posts: 22,258
Joined: Sep 10 2005
Gold: 2,829.00
Jul 31 2011 05:07pm
1700-1800 ?? vad som helst över 1700 går men det vi letar först o främst efter.

This post was edited by chingchong-lime on Jul 31 2011 05:08pm
Member
Posts: 26,973
Joined: Oct 26 2005
Gold: 1,732.37
Aug 6 2011 10:29am
vafan är "Stab" ??
Member
Posts: 6,171
Joined: Sep 8 2008
Gold: 2.99
Aug 6 2011 11:40am
Quote (cphannes @ Aug 6 2011 06:29pm)
vafan är "Stab" ??


stab?!xxD
Member
Posts: 26,973
Joined: Oct 26 2005
Gold: 1,732.37
Aug 6 2011 11:45am
Quote (sofft @ 6 Aug 2011 18:40)
stab?!xxD


en bubbles som whina ingame något om stab vetifan va han menade, kan ha varit gank låter mest logiskt
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Aug 6 2011 11:48am
Quote (cphannes @ Aug 6 2011 07:45pm)
en bubbles som whina ingame något om stab vetifan va han menade, kan ha varit gank låter mest logiskt


bubbles är ju gubben som inte går att ganka, iaf efter pk :o

Member
Posts: 26,973
Joined: Oct 26 2005
Gold: 1,732.37
Aug 6 2011 11:57am
Quote (Svartermetalisk @ 6 Aug 2011 18:48)
bubbles är ju gubben som inte går att ganka, iaf efter pk :o


Han va i vårat lag och ville nog ha gank på sin lane, och man kan ganka honom ganska lätt nu :P take cover tar inte helt bort cd'n på pk längre
Go Back To Svenska Topic List
Prev1221222223224225329Next
Add Reply New Topic New Poll