☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Svenska
> ¤ Officiella Hon Topicen ¤ > Heroes Of Newerth
Prev
1
221
222
223
224
225
329
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 65878
Replies: 3281
Track Topic
Tixon
Member
Posts: 7,489
Joined: May 24 2004
Gold
:
9,560.00
#2221
Jul 30 2011 01:48am
Quote (n1ghtm4r3 @ 30 Jul 2011 09:45)
Hej Tim
Hej Robin :)))
NR1
Member
Posts: 73,188
Joined: Jun 12 2007
Gold
:
710.63
Trader:
Trusted
#2222
Jul 30 2011 08:28am
I heard Peter is addicted % sad ^
chingchong-lime
Member
Posts: 22,258
Joined: Sep 10 2005
Gold
:
2,829.00
#2223
Jul 31 2011 11:54am
Söker nu folk till nystartad klan, kraven är 1700+rating & 20+år, pma mig vad du heter på hon & vad du föredrar o spela (carry/support/tank/ini.)
This post was edited by chingchong-lime on Jul 31 2011 11:55am
pawa
Member
Posts: 19,016
Joined: Apr 27 2006
Gold
:
0.00
#2224
Jul 31 2011 02:50pm
Quote (chingchong-lime @ 31 Jul 2011 18:54)
Söker nu folk till nystartad klan, kraven är 1700+rating & 20+år, pma mig vad du heter på hon & vad du föredrar o spela (carry/support/tank/ini.)
1700+ = vilken avg rating typ? ^^
chingchong-lime
Member
Posts: 22,258
Joined: Sep 10 2005
Gold
:
2,829.00
#2225
Jul 31 2011 05:07pm
1700-1800 ?? vad som helst över 1700 går men det vi letar först o främst efter.
This post was edited by chingchong-lime on Jul 31 2011 05:08pm
cphannes
Member
Posts: 26,973
Joined: Oct 26 2005
Gold
:
1,732.37
#2226
Aug 6 2011 10:29am
vafan är "Stab" ??
SOFFT
Member
Posts: 6,171
Joined: Sep 8 2008
Gold
:
2.99
#2227
Aug 6 2011 11:40am
Quote (cphannes @ Aug 6 2011 06:29pm)
vafan är "Stab" ??
stab?!xxD
cphannes
Member
Posts: 26,973
Joined: Oct 26 2005
Gold
:
1,732.37
#2228
Aug 6 2011 11:45am
Quote (sofft @ 6 Aug 2011 18:40)
stab?!xxD
en bubbles som whina ingame något om stab vetifan va han menade, kan ha varit gank låter mest logiskt
Svartermetalisk
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold
:
30.00
#2229
Aug 6 2011 11:48am
Quote (cphannes @ Aug 6 2011 07:45pm)
en bubbles som whina ingame något om stab vetifan va han menade, kan ha varit gank låter mest logiskt
bubbles är ju gubben som inte går att ganka, iaf efter pk
cphannes
Member
Posts: 26,973
Joined: Oct 26 2005
Gold
:
1,732.37
#2230
Aug 6 2011 11:57am
Quote (Svartermetalisk @ 6 Aug 2011 18:48)
bubbles är ju gubben som inte går att ganka, iaf efter pk
Han va i vårat lag och ville nog ha gank på sin lane, och man kan ganka honom ganska lätt nu
take cover tar inte helt bort cd'n på pk längre
Go Back To
Svenska
Topic List
Prev
1
221
222
223
224
225
329
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact