☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Svenska
> Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev
1
2218
2219
2220
2221
2222
5001
Next
Closed
New Topic
New Poll
Views: 624450
Replies: 50000
Track Topic
sturm
Member
Posts: 858
Joined: Jun 21 2008
Gold
:
3,135.90
#22191
Jul 22 2012 12:44pm
Quote (Fil @ 22 Jul 2012 18:56)
De har erbjudande på röda för 6000 :/
Känns inte särskilt värt.. Svarta eller vita vill jag ha! ^^
Fil
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold
:
7,821.00
#22192
Jul 22 2012 12:59pm
Quote (sturm @ 22 Jul 2012 20:44)
http://i162.photobucket.com/albums/t269/slowblow1/urklipp1.png
Åfan, så alla är på erbjudande vid silver.
Tattigt system imo
Nickeee
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold
:
1,119.20
#22193
Jul 22 2012 04:39pm
Luläkalaset eller pdol?
generalet
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold
:
7,531.00
#22194
Jul 22 2012 04:40pm
Quote (Nickeee @ 23 Jul 2012 00:39)
Luläkalaset eller pdol?
båda
Svartermetalisk
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold
:
30.00
#22195
Jul 22 2012 04:43pm
Quote (Nickeee @ Jul 22 2012 11:39pm)
Luläkalaset eller pdol?
pdol
vem fan vill se Sweet och 10cc
det är 40 år för sent
SCXiao
Member
Posts: 92,366
Joined: Dec 8 2005
Gold
:
1,212.67
#22196
Jul 22 2012 04:47pm
Godnatt
Nickeee
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold
:
1,119.20
#22197
Jul 22 2012 04:50pm
Quote (snoramej @ 23 Jul 2012 00:40)
båda
det är dyrt man
generalet
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold
:
7,531.00
#22198
Jul 22 2012 04:52pm
Quote (Svartermetalisk @ 23 Jul 2012 00:43)
pdol
vem fan vill se Sweet och 10cc
det är 40 år för sent
Lulekalaset är alltid dåligt
Har inte ens kollat på schemat för att jag har inte råd med "läsk" och utan "läsk" är det skittråkigt på festival
PhearCIII
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold
:
8,806.69
#22199
Jul 22 2012 04:57pm
Quote (snoramej @ Jul 22 2012 11:52pm)
Lulekalaset är alltid dåligt
Har inte ens kollat på schemat för att jag har inte råd med "läsk" och utan "läsk" är det skittråkigt på festival
"Johan *********
för 9 timmar sedan
jag ska aldrig mer dricka alkohol"
Nickeee
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold
:
1,119.20
#22200
Jul 22 2012 04:58pm
Quote (PhearCIII @ 23 Jul 2012 00:57)
"Johan *********
för 9 timmar sedan
jag ska aldrig mer dricka alkohol"
we all know that wont happen bro
Go Back To
Svenska
Topic List
Prev
1
2218
2219
2220
2221
2222
5001
Next
Closed
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact