d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1221722182219222022215001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
Jul 22 2012 09:29am
Quote (PhearCIII @ 22 Jul 2012 11:47)
Rätt centralt, men pizzerian jag beställde från hade minimumkrav på 200kr, annars tar dom mellanskillnaden, så betalar hellre 140kr för pizzor än 140kr för ingenting :D



''annars tar dom mellanskillnaden'' vad i helvette? :| byt pizzeria omgående gosse!
Member
Posts: 13,121
Joined: Feb 7 2010
Gold: 1,398.07
Jul 22 2012 09:30am
Quote (snoramej @ 22 Jul 2012 14:16)
Jag ska aldrig mer dricka alkohol.


weed>
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Jul 22 2012 10:19am
Råkade slå i varmvatten i en whisky :(

Det var en whisky på 60% alkoholhalt, så jag slog i rätt mycket vatten också..
Nu är den ~ljummen, den ska vara rumstempererad.. FML
Member
Posts: 9,228
Joined: Sep 22 2010
Gold: 3,086.76
Jul 22 2012 10:22am
Quote (Fil @ 22 Jul 2012 18:19)
Råkade slå i varmvatten i en whisky :(

Det var en whisky på 60% alkoholhalt, så jag slog i rätt mycket vatten också..
Nu är den ~ljummen, den ska vara rumstempererad.. FML


^^
synd...fin whisky?
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Jul 22 2012 10:24am
Quote (K1NGEN @ 22 Jul 2012 18:22)
^^
synd...fin whisky?


Glenfarclas 105
~350 i tyskland, nästan 700 på bolaget.

Den är god, men enormt fin är den väl inte :)
Ingen skada skedd heller.. Har lock så jag låter den stå och bli lagom nu... :)
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
Jul 22 2012 11:26am
Quote (Fil @ 22 Jul 2012 16:24)
Glenfarclas 105
~350 i tyskland, nästan 700 på bolaget.

Den är god, men enormt fin är den väl inte :)
Ingen skada skedd heller.. Har lock så jag låter den stå och bli lagom nu... :)



minns på våran släktträff för en herrans massa år sedan så frågade min farsa min hans mormor (ja, min farmors mamma 100 år) om hon skulle ha en wirre

-ja,tack
med vatten också?
-nej för helvette! förstår ju wiskeyn!
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Jul 22 2012 11:29am
Quote (Chefen @ 22 Jul 2012 19:26)
minns på våran släktträff för en herrans massa år sedan så frågade min farsa min hans mormor (ja, min farmors mamma 100 år) om hon skulle ha en wirre

-ja,tack
med vatten också?
-nej för helvette! förstår ju wiskeyn!


hahaha :D

Beror lite på vad det är för whisky dock.. Men skön inställning :D
Member
Posts: 858
Joined: Jun 21 2008
Gold: 3,135.90
Jul 22 2012 11:50am
Quote (Fil @ 22 Jul 2012 14:15)



webhallen har medlemserbjudande på dom högtalarna jag har 1k i rabatt (så dom kostar 6k)! synd att du inte bor i stockholm annars hade vi kunnat deala till det i butiken att handla på mitt konto med ditt kort typ :P

This post was edited by sturm on Jul 22 2012 11:50am
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Jul 22 2012 11:56am
Quote (sturm @ 22 Jul 2012 19:50)
webhallen har medlemserbjudande på dom högtalarna jag har 1k i rabatt (så dom kostar 6k)! synd att du inte bor i stockholm annars hade vi kunnat deala till det i butiken att handla på mitt konto med ditt kort typ :P


De har erbjudande på röda för 6000 :/

Känns inte särskilt värt.. Svarta eller vita vill jag ha! ^^
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Jul 22 2012 12:30pm
Har gjort asmycket research, och därmed hittat ännu ett högtalaralternativ som jag kan tänka mig..

http://www.fyndborsen.se/datorer/datorhogtalare/mh800dsp-svart

Det sköna med det här alternativet är att jag fortfarande får en DAC, men även en hörlursförstärkare..
Får även möjlighet att plugga in valfri pryl med RCA-kontakt, om det skulle vara intressant.

Så nu sitter jag med två alternativ.. Tur att jag inte har bråttom att köpa :P
Go Back To Svenska Topic List
Prev1221722182219222022215001Next
Closed New Topic New Poll