d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1221622172218221922205001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
Jul 22 2012 04:07am
Måla möblerna på baksidan e inte kewl
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jul 22 2012 04:11am
Quote (berhemuli @ Jul 22 2012 03:04am)
ah jo mellanvåningen är helt cp, lirar där ändå ibland med vänner for fun och billigt.. är ju ändå bara random spel jag kör, inte pro like you :D 
Skanstull you say? Vad äre för address? äre stort? måste besökas..


Jag är inte speciellt bra lal men aa det där var lite väl casual

City biljard götgatan 101 brukar jag lira

Dom har bara typ 15 bord eller nåt men det är najs lokal så jag gillar det stället :)

Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Jul 22 2012 05:47am
Quote (Chefen @ Jul 22 2012 06:23am)
samma för mig :) brukar inte heller göra nått mer avancerat mellan dom veckorna, en bärs, lite dator, lite film :)


första gången jag gjorde de va jag SVINbakis och ville verkligen inte röra mig.. så när han väl anländer in i vardagsrummet och ser mig i soffan ''ey kompis! ditttt ben helt''

valuta för pengarna!

bor du i skogen eller? ta faktura istället, kostar exakt lika mkt men dom kan väl inte neka de? så gjorde vi då vi beställde en ''en liten pommes + kebab'' och utnytjade systemet till MAX man la till alla extra saker så som sallad,gurka,tomater,kebabsås, +5kr för extra pommes +5kr för extra kebab HIPPSVIPPS fick man en måltid som är mer än en pizza MEN för 25 kroner!


Rätt centralt, men pizzerian jag beställde från hade minimumkrav på 200kr, annars tar dom mellanskillnaden, så betalar hellre 140kr för pizzor än 140kr för ingenting :D
Member
Posts: 9,228
Joined: Sep 22 2010
Gold: 3,086.76
Jul 22 2012 06:17am
Quote (PhearCIII @ 22 Jul 2012 13:47)
Rätt centralt, men pizzerian jag beställde från hade minimumkrav på 200kr, annars tar dom mellanskillnaden, så betalar hellre 140kr för pizzor än 140kr för ingenting :D


PhearPhat
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Jul 22 2012 06:29am
http://www.straightdope.com/columns/read/1334/why-is-there-a-worm-in-bottles-of-tequila

Har aldrig fattat, och nu inser man att det är ~ ett marknadsföringstrick! ^^
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Jul 22 2012 07:16am
Jag ska aldrig mer dricka alkohol.

This post was edited by snoramej on Jul 22 2012 07:17am
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Jul 22 2012 07:20am
Quote (Fil @ 22 Jul 2012 15:15)


Audio Pro>

Va på en polares land igår tills idag, sovit något groteskt dåligt 2-3 nätter i rad nu vilket resulterat i att jag känner mig helt lost i huvudet. Blev att sjukanmäla sig idag så man kan återställa kroppen lite.
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jul 22 2012 07:26am
Quote (snoramej @ Jul 22 2012 02:16pm)
Jag ska aldrig mer dricka alkohol.


Alkohol är för noobs

Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Jul 22 2012 07:55am
Quote (snoramej @ 22 Jul 2012 15:16)
Jag ska aldrig mer dricka alkohol.


:D


Lb is the back, hehe,
Go Back To Svenska Topic List
Prev1221622172218221922205001Next
Closed New Topic New Poll