samma för mig

brukar inte heller göra nått mer avancerat mellan dom veckorna, en bärs, lite dator, lite film

första gången jag gjorde de va jag SVINbakis och ville verkligen inte röra mig.. så när han väl anländer in i vardagsrummet och ser mig i soffan ''ey kompis! ditttt ben helt''
valuta för pengarna!
bor du i skogen eller? ta faktura istället, kostar exakt lika mkt men dom kan väl inte neka de? så gjorde vi då vi beställde en ''en liten pommes + kebab'' och utnytjade systemet till MAX man la till alla extra saker så som sallad,gurka,tomater,kebabsås, +5kr för extra pommes +5kr för extra kebab HIPPSVIPPS fick man en måltid som är mer än en pizza MEN för 25 kroner!
Rätt centralt, men pizzerian jag beställde från hade minimumkrav på 200kr, annars tar dom mellanskillnaden, så betalar hellre 140kr för pizzor än 140kr för ingenting