d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1221522162217221822195001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Jul 21 2012 10:35am
Quote (Chefen @ 21 Jul 2012 17:18)
på nått underligt väster så vänjer man sig att jobba så mycket.. dock är det A och O vilka man jobbar med


Hehe, jag blir utlånad överallt, det går ett rykte om att jag skulle vara lättlärd..

Så jag har olika kollegor mest hela tiden.. Har ju mycket variation tack vare att jag är lite överallt så tiden flyter ju på..
Men jag känner inget behov av att hitta på något nu när jag är ledig.. För mig räcker det med en whisky, en hyfsad film, och en fet sovmorgon imorgon..

Sen är jag fit for fight för ännu en vecka!
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold: 1,119.20
Jul 21 2012 10:53am
Quote (Giraff @ 21 Jul 2012 12:55)
The heck gör du här?


kompis skulle köpa nå grejjer, och man tackar ju inte nej till en liten roadtrip.
slängde även av en grejj hos Litttle_sister.
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Jul 21 2012 02:25pm
någon som har en samsung galaxy ace kanske ?

har du problem ansluta till datorn för överföring av filer ?
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Jul 21 2012 04:05pm
Quote (Chefen @ Jul 21 2012 05:32pm)
den sidan är underbar! och ett tips från en erfaren krigare, skriv att du bryte benet så kommer dom in och serverar  B)


Hahahaha testade inte det tyvärr :D

Fick beställa 3 pizzor för att nå upp till minsta godkända summan :(
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jul 21 2012 05:31pm
Helt galet hur retard-friendly det är att lira i biljardhallar som inte har matchgodkända bord.

Hade 90 % träffsäkerhet på stötar som man egentligen måste vara high skill för att sätta, enbart för att borden var keffa.

Sista gången jag lirar någon annanstans än mitt stammishak
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Jul 21 2012 06:41pm
Quote (Svartermetalisk @ 22 Jul 2012 01:31)
Helt galet hur retard-friendly det är att lira i biljardhallar som inte har matchgodkända bord.

Hade 90 % träffsäkerhet på stötar som man egentligen måste vara high skill för att sätta, enbart för att borden var keffa.

Sista gången jag lirar någon annanstans än mitt stammishak


vart lirade du? och vilket är ditt stammishak?
håller dock med att bord är i överlag väldigt dåliga överallt..
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jul 21 2012 06:48pm
Quote (berhemuli @ Jul 22 2012 01:41am)
vart lirade du? och vilket är ditt stammishak?
håller dock med att bord är i överlag väldigt dåliga överallt..


Lirade på Fridhemsplans mellanvåning :o

Brukar lira på Skanstulls biljard (relativt nyöppnad)

Enorm skillnad på borden och duken.

Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Jul 21 2012 07:33pm
Morsan fyllde 50

lagom mkt öl, lagom full
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Jul 21 2012 08:04pm
Quote (Svartermetalisk @ 22 Jul 2012 02:48)
Lirade på Fridhemsplans mellanvåning :o

Brukar lira på Skanstulls biljard (relativt nyöppnad)

Enorm skillnad på borden och duken.


ah jo mellanvåningen är helt cp, lirar där ändå ibland med vänner for fun och billigt.. är ju ändå bara random spel jag kör, inte pro like you :D
Skanstull you say? Vad äre för address? äre stort? måste besökas..

This post was edited by berhemuli on Jul 21 2012 08:05pm
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
Jul 21 2012 11:23pm
Quote (Fil @ 21 Jul 2012 16:35)
Hehe, jag blir utlånad överallt, det går ett rykte om att jag skulle vara lättlärd..

Så jag har olika kollegor mest hela tiden.. Har ju mycket variation tack vare att jag är lite överallt så tiden flyter ju på..
Men jag känner inget behov av att hitta på något nu när jag är ledig.. För mig räcker det med en whisky, en hyfsad film, och en fet sovmorgon imorgon..

Sen är jag fit for fight för ännu en vecka!



samma för mig :) brukar inte heller göra nått mer avancerat mellan dom veckorna, en bärs, lite dator, lite film :)
Quote (PhearCIII @ 21 Jul 2012 22:05)
Hahahaha testade inte det tyvärr :D

Fick beställa 3 pizzor för att nå upp till minsta godkända summan :(



första gången jag gjorde de va jag SVINbakis och ville verkligen inte röra mig.. så när han väl anländer in i vardagsrummet och ser mig i soffan ''ey kompis! ditttt ben helt''

valuta för pengarna!

bor du i skogen eller? ta faktura istället, kostar exakt lika mkt men dom kan väl inte neka de? så gjorde vi då vi beställde en ''en liten pommes + kebab'' och utnytjade systemet till MAX man la till alla extra saker så som sallad,gurka,tomater,kebabsås, +5kr för extra pommes +5kr för extra kebab HIPPSVIPPS fick man en måltid som är mer än en pizza MEN för 25 kroner!
Go Back To Svenska Topic List
Prev1221522162217221822195001Next
Closed New Topic New Poll