d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1221422152216221722185001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jul 21 2012 08:40am
Quote (Fil @ Jul 21 2012 02:52pm)


färdig med arbetsveckan..

nästa vecka: 6 dagar
veckan därpå: eventuellt 7 dagar, med flera timmars övertid var dag..
därefter en vecka till semester..

Lär bli stenrik på kuppen, men jag kommer ju behöva åtminstone de första dagarna på semestern till att sova! ;P


Jesus christ, hade aldrig orkat detta.

Jag körde 6 dagars veckor ett tag i höstas det tär enormt på en.

Member
Posts: 5,252
Joined: Aug 2 2008
Gold: 47.00
Jul 21 2012 08:46am
Quote (Intenso8 @ Jul 21 2012 09:27am)
@chefen  hehe måste provas  :rolleyes:

http://www.youtube.com/watch?v=OfIEPpIN_JM


Loool
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Jul 21 2012 08:51am
Quote (Svartermetalisk @ 21 Jul 2012 16:40)
Jesus christ, hade aldrig orkat detta.

Jag körde 6 dagars veckor ett tag i höstas det tär enormt på en.


Japp

Har jobbat på det viset en period om tre månader en period i mitt liv.. Direkt efter studenten!

Då var det nattskift, 6 nätter i veckan 3/4 veckor.. Den fjärde helgen varje månad var jag ute på krogen och söp så hårt så jag inte kom ihåg halva kvällen..

Nu tål jag det nog bättre.. Lär dock inte gå ut och lätta på trycket på samma vis :P
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Jul 21 2012 09:06am
Quote (Fil @ 21 Jul 2012 16:33)
mellan 17-18.. när jag inte har arbetat övertid dvs!
nästa lön lär bli lite bättre! ;P


Okej! :) jag har lite samma grej, på ett sätt, första lönen nu blir helt okej som kommer, sen nästa efter det lär bli gudomlig (för mitt yrke) ska försöka jobba 2dagar övertid i den här månaden fortfarande bara dom har jobb så.. bara på det 6k brutto..
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
Jul 21 2012 09:18am
Quote (Svartermetalisk @ 21 Jul 2012 14:40)
Jesus christ, hade aldrig orkat detta.

Jag körde 6 dagars veckor ett tag i höstas det tär enormt på en.



på nått underligt väster så vänjer man sig att jobba så mycket.. dock är det A och O vilka man jobbar med
Member
Posts: 32,036
Joined: Nov 5 2006
Gold: 2,013.51
Jul 21 2012 09:37am
Quote (snoramej @ 21 Jul 2012 03:05)
Ja, men jag är varken fet eller så jobbar jag särskilt hårt, springer 2-3 ggr per vecka, styrke hemma 1-2 ggr per vecka, sköter kosten :)


längd/vikt/%fett/muskler ?
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Jul 21 2012 09:38am
17k :O
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Jul 21 2012 09:46am
Ingen hemma.. Orkar inte laga mat.. Onlinepizza.se :thumbsup:
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Jul 21 2012 09:51am
Quote (berhemuli @ 21 Jul 2012 17:38)
17k :O


:hail:
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
Jul 21 2012 10:32am
Quote (PhearCIII @ 21 Jul 2012 15:46)
Ingen hemma.. Orkar inte laga mat.. Onlinepizza.se :thumbsup:



den sidan är underbar! och ett tips från en erfaren krigare, skriv att du bryte benet så kommer dom in och serverar B)
Go Back To Svenska Topic List
Prev1221422152216221722185001Next
Closed New Topic New Poll