d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1221322142215221622175001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Jul 21 2012 06:21am
Quote (SCXiao @ 21 Jul 2012 14:15)
Legat hemma i lite mer än en timme nu och funderat på om jag ska gymma eller sova innan jag går till jobbet igen.. Time well spent :thumbsup:


rör på dig, man blir fett mycket piggare av det :D

ska iväg och spela boll o bada strax :)
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jul 21 2012 07:20am
Quote (Intenso8 @ Jul 21 2012 08:27am)
@chefen  hehe måste provas  :rolleyes:

http://www.youtube.com/watch?v=OfIEPpIN_JM


HAHAHHAHHA

Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Jul 21 2012 07:30am
Quote (Intenso8 @ 21 Jul 2012 09:27)
@chefen  hehe måste provas  :rolleyes:

http://www.youtube.com/watch?v=OfIEPpIN_JM


hahah.. fyfan..
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,333.17
Jul 21 2012 07:31am
Quote (Intenso8 @ 21 Jul 2012 14:21)
hur länge jobbar du ? 2 månader ?


2 månader på schema, sedan blir det timvik i upp till 300 dagar om jag inte börjar plugga, då blir det nog fast anställning efter det ^_^


Quote (ChingeR @ 21 Jul 2012 14:21)
rör på dig, man blir fett mycket piggare av det :D

ska iväg och spela boll o bada strax :)


Gjorde det, helt slut i armarna nu men lätt värt det B)
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Jul 21 2012 07:33am
Quote (SCXiao @ 21 Jul 2012 15:31)
2 månader på schema, sedan blir det timvik i upp till 300 dagar om jag inte börjar plugga, då blir det nog fast anställning efter det ^_^




Gjorde det, helt slut i armarna nu men lätt värt det B)


som vårdbiträde då :) ? kan ju inte vara så awesome efter 1 år :santa:
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,333.17
Jul 21 2012 07:45am
Quote (Intenso8 @ 21 Jul 2012 15:33)
som vårdbiträde då :) ? kan ju inte vara så awesome efter 1 år  :santa:


Kommer vara utbildad undersköterska men jobba som vårdbiträde, ja :P

Nä det är sant, men efter 50 år kommer det fortfarande vara mer awesome än att vara arbetslös tbh ^_^
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Jul 21 2012 07:49am
God morgon.. Typ? :zzz:

Dygnsrytm = noll.
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Jul 21 2012 07:52am


färdig med arbetsveckan..

nästa vecka: 6 dagar
veckan därpå: eventuellt 7 dagar, med flera timmars övertid var dag..
därefter en vecka till semester..

Lär bli stenrik på kuppen, men jag kommer ju behöva åtminstone de första dagarna på semestern till att sova! ;P
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Jul 21 2012 08:10am
Quote (Fil @ 21 Jul 2012 15:52)


färdig med arbetsveckan..

nästa vecka: 6 dagar
veckan därpå: eventuellt 7 dagar, med flera timmars övertid var dag..
därefter en vecka till semester..

Lär bli stenrik på kuppen, men jag kommer ju behöva åtminstone de första dagarna på semestern till att sova! ;P


sweet, får man fråga (eller fråga får man alltid, men du behöver inte svara) vad du får i nettolön? :O på ett ungefär..
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Jul 21 2012 08:33am
Quote (berhemuli @ 21 Jul 2012 16:10)
sweet, får man fråga (eller fråga får man alltid, men du behöver inte svara)  vad du får i nettolön? :O på ett ungefär..


mellan 17-18.. när jag inte har arbetat övertid dvs!
nästa lön lär bli lite bättre! ;P
Go Back To Svenska Topic List
Prev1221322142215221622175001Next
Closed New Topic New Poll