5,5 timme kvar sen sitter man på planet!
Ska bli skönt att slippa kissvädret som varit i Sverige senaste tiden. känner att bara 1,5v kvar av semestern då vill jag fan ha lite sol

Jag och en arbetskollega drar till
min lägenhet i Spanien, varit 30-35 grader senaste dagarna så ska bli gött!
Men jag kommer bränna sönder mig dag 1 eftersom jag är en riktig blekfis!