d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1221122122213221422155001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Jul 20 2012 05:40pm
nä, imorrn blire fotboll, volleyboll och bada halva dan :thumbsup:

sen kanske utgång med några polare efteråt :D
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Jul 20 2012 05:51pm
skönt, så får man bäddad säng :D
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold: 1,119.20
Jul 20 2012 06:04pm
Quote (ChingeR @ 21 Jul 2012 01:40)
nä, imorrn blire fotboll, volleyboll och bada halva dan :thumbsup:

sen kanske utgång med några polare efteråt :D


imorrn blir det roadtrip till terrorstaden luleå...
Member
Posts: 82,425
Joined: Apr 29 2005
Gold: 84,434.57
Trader: Trusted
Jul 20 2012 06:11pm
5,5 timme kvar sen sitter man på planet!
Ska bli skönt att slippa kissvädret som varit i Sverige senaste tiden. känner att bara 1,5v kvar av semestern då vill jag fan ha lite sol :)
Jag och en arbetskollega drar till min lägenhet i Spanien, varit 30-35 grader senaste dagarna så ska bli gött!
Men jag kommer bränna sönder mig dag 1 eftersom jag är en riktig blekfis!
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Jul 20 2012 06:18pm
Quote (n1ghtm4r3 @ 21 Jul 2012 02:11)
5,5 timme kvar sen sitter man på planet!
Ska bli skönt att slippa kissvädret som varit i Sverige senaste tiden. känner att bara 1,5v kvar av semestern då vill jag fan ha lite sol :)
Jag och en arbetskollega drar till min lägenhet i Spanien, varit 30-35 grader senaste dagarna så ska bli gött!
Men jag kommer bränna sönder mig dag 1 eftersom jag är en riktig blekfis!


Share plz
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Jul 20 2012 06:59pm
-3kg på 3 veckor, perfekt takt! Sjukt taggad nu :D
Member
Posts: 82,425
Joined: Apr 29 2005
Gold: 84,434.57
Trader: Trusted
Jul 20 2012 07:01pm
Quote (PlaaD @ 21 Jul 2012 02:18)
Share plz


Om de vore min egna personliga, shure ;-p men vår familj fick ärva den av farfar för 4-5år sedan.
Så inte jag som är högsta hönset och bestämmer över den ^^.
Brorsan ska ner dit efter jag varit där och sen ska mor och far ner i september nån gång har de sagt.

Fan börjar bli övertrött. . Tror de är dags att inhandla en ny kaffe på 7-eleven på Arlanda ^^
Member
Posts: 82,425
Joined: Apr 29 2005
Gold: 84,434.57
Trader: Trusted
Jul 20 2012 07:03pm
Quote (snoramej @ 21 Jul 2012 02:59)
-3kg på 3 veckor, perfekt takt! Sjukt taggad nu :D


Går tappa rätt snabbt och enkelt i början om man bara är flitig :-P en arbetskollega tappa 5kg på 1mån bara genom att köra powerwalk varje morgon innan jobbet. han gick iofs typ 1mil men :-P
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Jul 20 2012 07:05pm
Quote (n1ghtm4r3 @ 21 Jul 2012 03:03)
Går tappa rätt snabbt och enkelt i början om man bara är flitig :-P en arbetskollega tappa 5kg på 1mån bara genom att köra powerwalk varje morgon innan jobbet. han gick iofs typ 1mil men :-P


Ja, men jag är varken fet eller så jobbar jag särskilt hårt, springer 2-3 ggr per vecka, styrke hemma 1-2 ggr per vecka, sköter kosten :)
Member
Posts: 82,425
Joined: Apr 29 2005
Gold: 84,434.57
Trader: Trusted
Jul 20 2012 07:28pm
Quote (snoramej @ 21 Jul 2012 03:05)
Ja, men jag är varken fet eller så jobbar jag särskilt hårt, springer 2-3 ggr per vecka, styrke hemma 1-2 ggr per vecka, sköter kosten :)


Min arbetskollega är inte fet heller :-P
men bra de går åt rätt håll iaf!
Go Back To Svenska Topic List
Prev1221122122213221422155001Next
Closed New Topic New Poll