d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > ¤ Officiella Hon Topicen ¤ > Heroes Of Newerth
Prev1220221222223224329Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 26,973
Joined: Oct 26 2005
Gold: 1,732.37
Jul 29 2011 10:16am
Quote (R4mses @ 29 Jul 2011 17:13)
De har inte förstått att för oss som redan har accounts så är det ingen skillnad.
De har inte förstått att för oss som redan har accounts så är det ingen skillnad.
De har inte förstått att för oss som redan har accounts så är det ingen skillnad. De har inte förstått att för oss som redan har accounts så är det ingen skillnad. De har inte förstått att för oss som redan har accounts så är det ingen skillnad. De har inte förstått att för oss som redan har accounts så är det ingen skillnad.
De har inte förstått att för oss som redan har accounts så är det ingen skillnad.
De har inte förstått att för oss som redan har accounts så är det ingen skillnad.
De har inte förstått att för oss som redan har accounts så är det ingen skillnad.


oh rly? därför vi kan spela dom nya heroesen utan att betala 250gold coins? ok

dumpster boy

This post was edited by cphannes on Jul 29 2011 10:17am
Member
Posts: 7,489
Joined: May 24 2004
Gold: 9,560.00
Jul 29 2011 10:19am
Quote (R4mses @ 29 Jul 2011 18:13)
De har inte förstått att för oss som redan har accounts så är det ingen skillnad.
De har inte förstått att för oss som redan har accounts så är det ingen skillnad.
De har inte förstått att för oss som redan har accounts så är det ingen skillnad. De har inte förstått att för oss som redan har accounts så är det ingen skillnad. De har inte förstått att för oss som redan har accounts så är det ingen skillnad. De har inte förstått att för oss som redan har accounts så är det ingen skillnad.
De har inte förstått att för oss som redan har accounts så är det ingen skillnad.
De har inte förstått att för oss som redan har accounts så är det ingen skillnad.
De har inte förstått att för oss som redan har accounts så är det ingen skillnad.


kommer locka fler idioter också

aka 12-åringar som inte har råd o köpa det egentligen

This post was edited by Tixon on Jul 29 2011 10:20am
Member
Posts: 24,800
Joined: Dec 4 2007
Gold: 1,337.00
Jul 29 2011 10:35am
Quote (cphannes @ Jul 29 2011 04:16pm)
oh rly? därför vi kan spela dom nya heroesen utan att betala 250gold coins? ok

dumpster boy


åhh nej inte EN hero som man inte kan spela med ;((((

Quote (Tixon @ Jul 29 2011 04:19pm)
kommer locka fler idioter också

aka 12-åringar som inte har råd o köpa det egentligen


man kan välja att inte spela med dessa 12 åringar

Member
Posts: 7,489
Joined: May 24 2004
Gold: 9,560.00
Jul 29 2011 11:17am
Quote (R4mses @ 29 Jul 2011 18:35)
åhh nej inte EN hero som man inte kan spela med ;((((



man kan välja att inte spela med dessa 12 åringar



Efter att de provat och blivit beroende kommer deras föräldrar köpa åt dem
Member
Posts: 26,973
Joined: Oct 26 2005
Gold: 1,732.37
Jul 29 2011 11:32am
Quote (Tixon @ 29 Jul 2011 18:17)
Efter att de provat och blivit beroende kommer deras föräldrar köpa åt dem


Spelar dock inte oss någon roll alls, dom kommer aldrig komma upp till våran nivå :} Synd om 1500 baddies bara
Member
Posts: 7,489
Joined: May 24 2004
Gold: 9,560.00
Jul 29 2011 11:42am
Quote (cphannes @ 29 Jul 2011 19:32)
Spelar dock inte oss någon roll alls, dom kommer aldrig komma upp till våran nivå :} Synd om 1500 baddies bara


Problemet är ju att de som just nu är 1500 baddies kommer ju att komma med oss pga de nya 1500 baddiesen
Plus att communityn förstörs mer och mer, newfags helt enkelt ^^
Member
Posts: 21,643
Joined: Jun 14 2006
Gold: 2,310.27
Jul 29 2011 11:44am
Quote (cphannes @ Jul 29 2011 06:10pm)
:< Blir så när dota 2 kommer iaf, pallar inte gå tillbaka till dota nu dock ;/


dota 2 kommer väl snart, kommer abandona hon relativt fort, jävla skitspel...

eller okej, spelet är inte skit men s2games är skit.
det var faktiskt helt okej för 6 månader sen
Member
Posts: 11,846
Joined: Nov 19 2008
Gold: 100.11
Jul 29 2011 01:10pm
Quote (Tixon @ 29 Jul 2011 19:42)
Problemet är ju att de som just nu är 1500 baddies kommer ju att komma med oss pga de nya 1500 baddiesen
Plus att communityn förstörs mer och mer, newfags helt enkelt ^^


inb4 jag blir en ny baddie :P

dock så cpar ju mmren nu...

Iaf, önskar att jag inte var fast nere där jag är ... för man hamnar ju alltid med idioter.. nu kan jag inte skaffa ett sub-acc heller :/
Member
Posts: 7,489
Joined: May 24 2004
Gold: 9,560.00
Jul 30 2011 01:44am
Quote (ImoK @ 29 Jul 2011 19:44)
dota 2 kommer väl snart, kommer abandona hon relativt fort, jävla skitspel...

eller okej, spelet är inte skit men s2games är skit.
det var faktiskt helt okej för 6 månader sen


Dota 2 kommer 2012, hf :)
Member
Posts: 82,425
Joined: Apr 29 2005
Gold: 84,574.22
Trader: Trusted
Jul 30 2011 01:45am
Quote (Tixon @ 30 Jul 2011 09:44)
Dota 2 kommer 2012, hf :)


Hej Tim
Go Back To Svenska Topic List
Prev1220221222223224329Next
Add Reply New Topic New Poll