Quote (Fil @ 20 Jul 2012 17:30)
Japp, sen är där kaos på företaget.. Jag ställer aldrig upp annars, men nu när där är som värst så tänkte jag vara schyst ^^
Det skulle ändå vara skitväder så.. ;P
Helt rätt! Är det pruttväder kan man fan lika gärna jobba om man inte har nått bättre för sig!
Är ju fina pengar så, om du får OB vill säga?
