Quote (Jewhannes @ 20 Jul 2012 16:45)
Sitter inne och njuter av värmen som huset genererar

Själv blir det att vara absolutist tills iaf skolstarten!
Låter gott! Haha kör hårt

Quote (Fil @ 20 Jul 2012 16:49)
Jag jobbar imorgon.. Så det blir en whisky, kanske två.. Sen går jag och lägger mig tidigt!
Fan va träligt :| fast fina pengar att jobba helg?
