d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1220522062207220822095001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Jul 20 2012 08:04am
Ops. DÄr gick denna dagen till spillo.. God morgon? Oo
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Jul 20 2012 08:23am
Quote (Makta @ 20 Jul 2012 16:04)
Ops. DÄr gick denna dagen till spillo.. God morgon? Oo


Morning
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
Jul 20 2012 08:23am
Quote (umade @ 20 Jul 2012 09:07)
Aha :(

Jag tycker om att hålla i något när jag springer :D



petter-nicklas? :D

och du det var egentligen inga förolämpningar utan hård humor, då jag inte hittade på något av följade punkter ;)
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Jul 20 2012 08:34am
Quote (Chefen @ Jul 20 2012 04:23pm)
petter-nicklas? :D

och du det var egentligen inga förolämpningar utan hård humor, då jag inte hittade på något av följade punkter ;)


Du hittade ju på alltihop. Du vet ingenting om mig, Chefen :(
Någon av oss tar denna sida för seriöst, det bevisade du med ditt inlägg. :D
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jul 20 2012 08:35am
Quote (PlaaD @ Jul 20 2012 03:23pm)
Morning


Morron!

Intressant signaturquote du har hittat -_-
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
Jul 20 2012 08:40am
Quote (umade @ 20 Jul 2012 14:34)
Du hittade ju på alltihop. Du vet ingenting om mig, Chefen :(
Någon av oss tar denna sida för seriöst, det bevisade du med ditt inlägg. :D



kan man säga att någon inte är riktigt hundra genom ett inlägg tar man sidan mer seriöst. eller se de ironiska i det jag skrev... och säg vad jag hittade på?

sen är jag rätt säker att du inte vet något om mig heller :( hade du gjort de hade du vetat att jag inte var seriös från första början
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Jul 20 2012 08:44am
Hej gott folk! Vad händer en fredag som denna? :)

Själv tänkte jag bli full och odräglig :D
Member
Posts: 16,327
Joined: Apr 18 2009
Gold: 259.62
Jul 20 2012 08:45am
Quote (Yllegarnet @ 20 Jul 2012 16:44)
Hej gott folk! Vad händer en fredag som denna? :)

Själv tänkte jag bli full och odräglig :D


Sitter inne och njuter av värmen som huset genererar :P
Själv blir det att vara absolutist tills iaf skolstarten!

This post was edited by Jewhannes on Jul 20 2012 08:48am
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Jul 20 2012 08:49am
Quote (Yllegarnet @ 20 Jul 2012 16:44)
Hej gott folk! Vad händer en fredag som denna? :)

Själv tänkte jag bli full och odräglig :D


Jag jobbar imorgon.. Så det blir en whisky, kanske två.. Sen går jag och lägger mig tidigt!
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Jul 20 2012 09:00am
Quote (Jewhannes @ 20 Jul 2012 16:45)
Sitter inne och njuter av värmen som huset genererar :P
Själv blir det att vara absolutist tills iaf skolstarten!


Låter gott! Haha kör hårt :D

Quote (Fil @ 20 Jul 2012 16:49)
Jag jobbar imorgon.. Så det blir en whisky, kanske två.. Sen går jag och lägger mig tidigt!


Fan va träligt :| fast fina pengar att jobba helg? :)
Go Back To Svenska Topic List
Prev1220522062207220822095001Next
Closed New Topic New Poll