d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1220322042205220622075001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jul 20 2012 02:51am
Kontentan av shobanget är endå att Appleprodukter suger HIVsmittadhästsnabel så fixa för fan garanti!

Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Jul 20 2012 02:53am
Quote (Svartermetalisk @ 20 Jul 2012 09:51)
Kontentan av shobanget är endå att Appleprodukter suger HIVsmittadhästsnabel så fixa för fan garanti!


äh den har hållt skitbra faktiskt, åkt i väggen några gånger, ändå hållt hur bra som helst. sen när jag var ute och sprang hoppade den ur fickan och landade på asfalten, då den sprack. micken gick sönder när min sambos 2åring gick och sög på telefonen :thumbsup:
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Jul 20 2012 02:57am
Quote (Svartermetalisk @ Jul 20 2012 10:51am)
Kontentan av shobanget är endå att Appleprodukter suger HIVsmittadhästsnabel så fixa för fan garanti!


Man ska ju säga summan av kardemumman Martin :(
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,374.97
Jul 20 2012 03:01am
Quote (Simon @ 20 Jul 2012 10:53)
äh den har hållt skitbra faktiskt, åkt i väggen några gånger, ändå hållt hur bra som helst. sen när jag var ute och sprang hoppade den ur fickan och landade på asfalten, då den sprack. micken gick sönder när min sambos 2åring gick och sög på telefonen :thumbsup:


Varför har du ens med dig telefonen när du är ute och springer? :P
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Jul 20 2012 03:01am
Quote (SCXiao @ 20 Jul 2012 10:01)
Varför har du ens med dig telefonen när du är ute och springer? :P


musik ofc? och runkeeper!
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Jul 20 2012 03:02am
Quote (Simon @ Jul 20 2012 11:01am)
musik ofc? och runkeeper!


Ett tips, eller ja, det är väl lite sent nu :D

Håll i mobilen medan du springer, ha inte den i fickan bara. Då tappar man den :(
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,374.97
Jul 20 2012 03:03am
Quote (Simon @ 20 Jul 2012 11:01)
musik ofc? och runkeeper!


Ajuste du har musik i telefonen. Jag har en gammal mp3spelare fortfarande, den kan åka i asfalten hur ofta som helst utan att gå sönder B) likaså min trogna gamla ericsson :D oldschool is cool
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Jul 20 2012 03:06am
Quote (umade @ 20 Jul 2012 10:02)
Ett tips, eller ja, det är väl lite sent nu :D

Håll i mobilen medan du springer, ha inte den i fickan bara. Då tappar man den :(


känns helt fel om jag håller i något när jag springer! lånade flickvännens lurar och de var 2cm för korta för att ha i vanliga fickan där jag har dragkedja, så fick ha luren i fickan på magen på tröjan, därför den studsade ur. får skylla mig själv :b

Quote (SCXiao @ 20 Jul 2012 10:03)
Ajuste du har musik i telefonen. Jag har en gammal mp3spelare fortfarande, den kan åka i asfalten hur ofta som helst utan att gå sönder B) likaså min trogna gamla ericsson :D oldschool is cool


stekigt :angel: har faktiskt funderat mycket på att slänga in musik på min gamla mp3 men jag hittar inte musiken jag springer till som .mp3 :( blir för mycket jobb om jag ska behöva rippa från spotify osv
för den delen är runkeeper kanon för motivationen

This post was edited by Simon on Jul 20 2012 03:06am
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Jul 20 2012 03:07am
Quote (Simon @ Jul 20 2012 11:06am)
känns helt fel om jag håller i något när jag springer! lånade flickvännens lurar och de var 2cm för korta för att ha i vanliga fickan där jag har dragkedja, så fick ha luren i fickan på magen på tröjan, därför den studsade ur. får skylla mig själv :b



stekigt :angel: har faktiskt funderat mycket på att slänga in musik på min gamla mp3 men jag hittar inte musiken jag springer till som .mp3 :( blir för mycket jobb om jag ska behöva rippa från spotify osv
för den delen är runkeeper kanon för motivationen


Aha :(

Jag tycker om att hålla i något när jag springer :D
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,374.97
Jul 20 2012 03:08am
Quote (Simon @ 20 Jul 2012 11:06)
känns helt fel om jag håller i något när jag springer! lånade flickvännens lurar och de var 2cm för korta för att ha i vanliga fickan där jag har dragkedja, så fick ha luren i fickan på magen på tröjan, därför den studsade ur. får skylla mig själv :b



stekigt :angel: har faktiskt funderat mycket på att slänga in musik på min gamla mp3 men jag hittar inte musiken jag springer till som .mp3 :( blir för mycket jobb om jag ska behöva rippa från spotify osv


Tanka från youtube? Eller börja springa till annan musik B)
Go Back To Svenska Topic List
Prev1220322042205220622075001Next
Closed New Topic New Poll