Quote (umade @ 20 Jul 2012 10:02)
Ett tips, eller ja, det är väl lite sent nu

Håll i mobilen medan du springer, ha inte den i fickan bara. Då tappar man den

känns helt fel om jag håller i något när jag springer! lånade flickvännens lurar och de var 2cm för korta för att ha i vanliga fickan där jag har dragkedja, så fick ha luren i fickan på magen på tröjan, därför den studsade ur. får skylla mig själv :b
Quote (SCXiao @ 20 Jul 2012 10:03)
Ajuste du har musik i telefonen. Jag har en gammal mp3spelare fortfarande, den kan åka i asfalten hur ofta som helst utan att gå sönder

likaså min trogna gamla ericsson

oldschool is cool
stekigt

har faktiskt funderat mycket på att slänga in musik på min gamla mp3 men jag hittar inte musiken jag springer till som .mp3

blir för mycket jobb om jag ska behöva rippa från spotify osv
för den delen är runkeeper kanon för motivationen
This post was edited by Simon on Jul 20 2012 03:06am