d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > ¤ Officiella Hon Topicen ¤ > Heroes Of Newerth
Prev1219220221222223329Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 22,633
Joined: Sep 17 2005
Gold: 0.00
Jul 29 2011 08:41am
Quote (Luvve @ Jul 29 2011 02:22pm)
asså, kommer du in på HoN ? när jag tankade updaten så när det ska ladda klart så krashar det! :(

några tips på vad man kan göra för att få igång det? :o


Det kommer nog en fix, kolla forumet.
Member
Posts: 11,846
Joined: Nov 19 2008
Gold: 100.11
Jul 29 2011 08:43am
Quote (vandalen @ 29 Jul 2011 16:41)
Det kommer nog en fix, kolla forumet.


jag har försökt att kolla runt i det jävla forumet men det går så segt sen är det rage topics överallt :P

jag försöker ominstallera det just nu och se om det hjälper, annars får jag väl vänta på den där fixen du pratar om ;)
Member
Posts: 22,633
Joined: Sep 17 2005
Gold: 0.00
Jul 29 2011 08:47am
Quote (Luvve @ Jul 29 2011 02:43pm)
jag har försökt att kolla runt i det jävla forumet men det går så segt sen är det rage topics överallt :P

jag försöker ominstallera det just nu och se om det hjälper, annars får jag väl vänta på den där fixen du pratar om ;)


Förstår att det är rage, 80% av dom som spelar HoN kan inte engelska.
De har inte förstått att för oss som redan har accounts så är det ingen skillnad.
Member
Posts: 11,846
Joined: Nov 19 2008
Gold: 100.11
Jul 29 2011 08:51am
Quote (vandalen @ 29 Jul 2011 16:47)
Förstår att det är rage, 80% av dom som spelar HoN kan inte engelska.
De har inte förstått att för oss som redan har accounts så är det ingen skillnad.


sant :P

dock det där med early access är väl lite onödigt kanske..

Dock så verkar det som att varken MMR eller stats funkar just nu... det kanske är lite tråkigt ^^

/E Vart såg du att det stod någonting om en fix? :D

This post was edited by Luvve on Jul 29 2011 09:02am
Member
Posts: 26,973
Joined: Oct 26 2005
Gold: 1,732.37
Jul 29 2011 09:58am
Quote (Luvve @ 29 Jul 2011 15:22)
asså, kommer du in på HoN ? när jag tankade updaten så när det ska ladda klart så krashar det! :(

några tips på vad man kan göra för att få igång det? :o


Jag hade inga problem alls med updaten så har ingen fix åt dig tyvärr :(
Member
Posts: 21,643
Joined: Jun 14 2006
Gold: 2,310.27
Jul 29 2011 10:01am
protip: strunta i att uppdatera, avinstallera skiten.
Member
Posts: 26,973
Joined: Oct 26 2005
Gold: 1,732.37
Jul 29 2011 10:10am
Quote (ImoK @ 29 Jul 2011 17:01)
protip: strunta i att uppdatera, avinstallera skiten.


:< Blir så när dota 2 kommer iaf, pallar inte gå tillbaka till dota nu dock ;/
Member
Posts: 19,009
Joined: Dec 26 2010
Gold: 14,002.78
Jul 29 2011 10:11am
HoN är free nu ^^^^
Member
Posts: 26,973
Joined: Oct 26 2005
Gold: 1,732.37
Jul 29 2011 10:12am
Quote (eWaste @ 29 Jul 2011 17:11)
HoN är free nu ^^^^


Gratis fast sämre - GG
Member
Posts: 24,800
Joined: Dec 4 2007
Gold: 1,337.00
Jul 29 2011 10:13am
Quote (cphannes @ Jul 29 2011 04:12pm)
Gratis fast sämre - GG


De har inte förstått att för oss som redan har accounts så är det ingen skillnad.
De har inte förstått att för oss som redan har accounts så är det ingen skillnad.
De har inte förstått att för oss som redan har accounts så är det ingen skillnad. De har inte förstått att för oss som redan har accounts så är det ingen skillnad. De har inte förstått att för oss som redan har accounts så är det ingen skillnad. De har inte förstått att för oss som redan har accounts så är det ingen skillnad.
De har inte förstått att för oss som redan har accounts så är det ingen skillnad.
De har inte förstått att för oss som redan har accounts så är det ingen skillnad.
De har inte förstått att för oss som redan har accounts så är det ingen skillnad.
Go Back To Svenska Topic List
Prev1219220221222223329Next
Add Reply New Topic New Poll