d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Diablo 3 Tråden
Prev12122232425545Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
May 18 2012 03:39am
Quote (Tixon @ 18 May 2012 10:33)
chingerboy, kör du monk? spelet är så jävla mycket lättare som monk :/ lite boring faktiskt.


Fixed.
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
May 18 2012 04:03am
Quote (ChingeR @ 18 May 2012 05:07)
yes då har man fixat level 60 och inferno

woho

http://img825.imageshack.us/img825/838/60monk201205180558.png


nice

act 2 snart bossen i nm här
Member
Posts: 27,407
Joined: Feb 23 2008
Gold: 1,145.00
May 18 2012 04:41am
Quote (ChingeR @ 18 May 2012 06:07)
yes då har man fixat level 60 och inferno

woho

http://img825.imageshack.us/img825/838/60monk201205180558.png




skill level whaat?
Member
Posts: 17,714
Joined: Mar 26 2008
Gold: 0.99
May 18 2012 04:47am
Quote (Ekaan @ May 18 2012 10:03am)
nice

act 2 snart bossen i nm här


får man joina?
Member
Posts: 4,878
Joined: Jul 13 2006
Gold: 105.00
May 18 2012 04:50am
Som Wizard, baseras min DMG från mina spells av min int eller min dmg?
Ser att det ökas av att ha högre dmg, men känns som att det inte är logiskt att mina spells tar mer för att jag equippar en bow som tar 108 (+15-31 holy dmg)
Member
Posts: 17,714
Joined: Mar 26 2008
Gold: 0.99
May 18 2012 04:57am
Quote (d0oh @ May 18 2012 10:50am)
Som Wizard, baseras min DMG från mina spells av min int eller min dmg?
Ser att det ökas av att ha högre dmg, men känns som att det inte är logiskt att mina spells tar mer för att jag equippar en bow som tar 108 (+15-31 holy dmg)


ökar av båda
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
May 18 2012 05:17am
iso 2 people nm act 2 bossen
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
May 18 2012 05:20am
Quote (Ekaan @ 18 May 2012 13:17)
iso 2 people nm act 2 bossen


Fffuuuu är inte riktigt där än :(((((((
Member
Posts: 4,878
Joined: Jul 13 2006
Gold: 105.00
May 18 2012 05:22am
Quote (Ekaan @ May 18 2012 12:17pm)
iso 2 people nm act 2 bossen


enklare att sola imo, akta dig bara för det gröna så äre lugnt
Member
Posts: 17,714
Joined: Mar 26 2008
Gold: 0.99
May 18 2012 05:29am
Quote (Ekaan @ May 18 2012 11:17am)
iso 2 people nm act 2 bossen


me want :(
Go Back To Svenska Topic List
Prev12122232425545Next
Add Reply New Topic New Poll