d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Sporttråden 2012
Prev1212223242598Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Dec 31 2011 05:19pm
Quote (dej @ 1 Jan 2012 01:14)
... lol

USA spelade kasst offensivt, visst.

era backar är inte direkt bra utöver det första paret

eran "depth" försvinner efter era två första forwardkedjor eller w/e det heter på svenska

målvakten var helt sjuk


Äh jag orkar inte börja nya året med tjaffs :P Så vi säger att du har rätt. ^^
Member
Posts: 78,286
Joined: Jun 22 2005
Gold: 30.10
Dec 31 2011 05:20pm
Quote (berhemuli @ Jan 1 2012 12:19am)
Äh jag orkar inte börja nya året med tjaffs :P Så vi säger att du har rätt. ^^


jag har "väldigt" bra koll :<
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Dec 31 2011 07:49pm
Ojfan blev visst slovakien för oss i kvarten.. Absolut ingen koll på dom, men antar att dom är kassa. :D
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Dec 31 2011 09:11pm
2-0 direkt till ryssarna.. Kan det bli 8-1? ^^

3-0 i numerär underläge..

bortdömd mål.. går inge bra för sverige nu :P Desto bättre för mina bets.

This post was edited by berhemuli on Dec 31 2011 09:32pm
Member
Posts: 78,286
Joined: Jun 22 2005
Gold: 30.10
Dec 31 2011 09:32pm
Quote (berhemuli @ Jan 1 2012 04:11am)
2-0 direkt till ryssarna.. Kan det bli 8-1? ^^


3-0 shg
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Dec 31 2011 09:34pm
Quote (dej @ 1 Jan 2012 05:32)
3-0 shg


mjo ändrade mitt tidigare inlägg.. Ser inte bra ut. Dock vill jag att ni möter kanada i semin så det går enligt planerna!
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Jan 1 2012 12:00am
tittade inte sista perioden men wow vilken vändning ni gjort!
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Jan 2 2012 11:58am
Koscielny 1-0
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Jan 2 2012 12:17pm
Quote (ChingeR @ 2 Jan 2012 19:58)
Koscielny 1-0


hoppas fan ni tar det! då går dubbeln in!
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Jan 2 2012 12:23pm
Quote (berhemuli @ 2 Jan 2012 19:17)
hoppas fan ni tar det! då går dubbeln in!


haha, klart Arsenal tar den!

Walcott spelar illa, han vore bytas så Arshavin får spela lite
Go Back To Svenska Topic List
Prev1212223242598Next
Add Reply New Topic New Poll