Quote (dej @ 1 Jan 2012 01:14)
... lol
USA spelade kasst offensivt, visst.
era backar är inte direkt bra utöver det första paret
eran "depth" försvinner efter era två första forwardkedjor eller w/e det heter på svenska
målvakten var helt sjuk
Äh jag orkar inte börja nya året med tjaffs

Så vi säger att du har rätt. ^^