d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > ~ Team Sweden - Sällskapsresan S09 ~
Prev1212223242554Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Oct 15 2011 04:59am
Quote (c00kie_m0nster @ Oct 15 2011 11:57am)
Fniss

trollface;D


Du kommer trolla oss och göra Hellforge i Hell när alla är i party :(
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Oct 15 2011 04:59am
Quote (PhearCIII @ Oct 15 2011 12:59pm)
Du kommer trolla oss och göra Hellforge i Hell när alla är i party :(


:lol:

Gissa vem som kommer ta runan B)

This post was edited by umade on Oct 15 2011 04:59am
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Oct 15 2011 04:59am
Quote (umade @ Oct 15 2011 11:59am)
:lol:

Gissa vem som kommer ta runan B)


Din mamma
Member
Posts: 27,407
Joined: Feb 23 2008
Gold: 1,145.00
Oct 15 2011 04:59am
Quote (PhearCIII @ 15 Oct 2011 12:59)
Du kommer trolla oss och göra Hellforge i Hell när alla är i party :(



JENS DU BERÄTT...

wait waaat?
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Oct 15 2011 05:00am
Quote (PhearCIII @ Oct 15 2011 12:59pm)
Din mamma


Men vad du ska vara negativ och alltid hoppa på mig
Kommer ta din runa nu bara för det :banana:

Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Oct 15 2011 05:01am
Quote (c00kie_m0nster @ Oct 15 2011 11:59am)
JENS DU BERÄTT...

wait waaat?


Fy på dig.. Ska fan ha en Gul (kommer få en Io) :angry:

Quote (umade @ Oct 15 2011 12:00pm)
Men vad du ska vara negativ och alltid hoppa på mig
Kommer ta din runa nu bara för det  :banana:


Lol cry!!!
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Oct 15 2011 05:03am
Quote (PhearCIII @ Oct 15 2011 01:01pm)
Fy på dig.. Ska fan ha en Gul (kommer få en Io) :angry:



Lol cry!!!


OVÄNTAT!
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Oct 15 2011 05:03am
Quote (umade @ Oct 15 2011 12:03pm)
OVÄNTAT!


Om Wizardspike droppar så ska jag ha den
Member
Posts: 27,407
Joined: Feb 23 2008
Gold: 1,145.00
Oct 15 2011 05:05am
jag vill ha KIRAS!
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Oct 15 2011 05:05am
Quote (PhearCIII @ Oct 15 2011 01:03pm)
Om Wizardspike droppar så ska jag ha den


:blush: ofc brah, nu kör jag Javazon B)
Go Back To Svenska Topic List
Prev1212223242554Next
Add Reply New Topic New Poll