d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Officiella Starcraft-tråden
Prev12122232425156Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Sep 4 2011 03:21pm
Quote (Grunthor @ Sep 4 2011 11:03pm)
jag hoppas du aldrig möter en 6pool som inte e blind(


hahhaha
Member
Posts: 23,947
Joined: Jul 15 2008
Gold: 122,361.69
Sep 4 2011 04:59pm
Quote (umade @ Sep 4 2011 05:55pm)
Mötte en Silver nu, som jag slog :O

mmr pls put me in silver B)


du är gullig, låna mig ditt acc så boostar jag dig gratis
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Sep 5 2011 05:05am
Quote (ownyaah @ 5 Sep 2011 00:59)
du är gullig, låna mig ditt acc så boostar jag dig gratis


Du är ett skämt :rofl:
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Sep 5 2011 05:17am
Quote (ownyaah @ Sep 5 2011 12:59am)
du är gullig, låna mig ditt acc så boostar jag dig gratis


om du eller jag vinner 20 games i rad på hans acc resulterar det ju bara i att han förlorar 20 games i rad när han spelar själv för att moståndet är för bra? :headscratch:

This post was edited by Svartermetalisk on Sep 5 2011 05:22am
Member
Posts: 23,947
Joined: Jul 15 2008
Gold: 122,361.69
Sep 5 2011 07:29am
Quote (Svartermetalisk @ Sep 5 2011 12:17pm)
om du eller jag vinner 20 games i rad på hans acc resulterar det ju bara i att  han förlorar 20 games i rad när han spelar själv för att moståndet är för bra? :headscratch:


:P så klart rätt, men han ville inte vara i bronze (cuz cheese), i silver är det ingen troll/lika mycket cheese för att det inte finns farmers där


Quote (snoramej @ Sep 5 2011 12:05pm)
Du är ett skämt :rofl:


förstår inte vilken synvinkel det där kommer ifrån ifal
Posts: 44,093

This post was edited by ownyaah on Sep 5 2011 07:30am
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Sep 5 2011 10:01am
Quote (ownyaah @ 5 Sep 2011 15:29)
förstår inte vilken synvinkel det där kommer ifrån ifal
Posts: 44,093


Vad har mina posts med din idioti att göra?

This post was edited by snoramej on Sep 5 2011 10:05am
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Sep 5 2011 10:54am
Quote (ownyaah @ Sep 5 2011 03:29pm)
:P så klart rätt, men han ville inte vara i bronze (cuz cheese), i silver är det ingen troll/lika mycket cheese för att det inte finns farmers där


Mjo det har du iofs rätt i, tror han blir Silver rätt snart själv dock :)

Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Sep 5 2011 12:14pm
Jag är dum :D
Member
Posts: 21,148
Joined: Dec 21 2005
Gold: 2.16
Sep 5 2011 04:03pm
Drog en placement för nya säsongen, fick smek, ändå plat :s som var sugen på att hamna längre ner och känna mindre press..
Member
Posts: 6,281
Joined: May 31 2006
Gold: 815.00
Sep 6 2011 06:37am
Quote (Brasken @ Sep 5 2011 11:03pm)
Drog en placement för nya säsongen, fick smek, ändå plat :s som var sugen på att hamna längre ner och känna mindre press..


omgash, ska du börja med sc igen? : D game on duude
Go Back To Svenska Topic List
Prev12122232425156Next
Add Reply New Topic New Poll